Kort en goed leven of lang en "slecht" leven.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Pffff, live your life to the fullest.

Bedoel daarbij niet alleen partyen enzo. Haal het beste uit het leven en jezelf.

Nadenken over mijn dood? Nty, ben voorlopig niet van plan dood te gaan. Umet zyzz?
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Dexie View Post
      Trouwens een aanvulling, ik wil als ik morgen doodga gewoon terug kunnen kijken op een epische tijd en een awesome leven zeg maar, of dat nu is of over 60 jaar dan idc. Ik kan iig zeggen dat ik geleefd heb
      Als je dan op je wolkje zit en terug kijkt op je leven
      En denkt wat een mooi leven heb ik gehad
      Ik had godv.. Wel langer willen leven
      Overigens heb je wel gelijk
      Chaka Chaka Boy

Comment

Eigenlijk stom topic.

Niemand wilt lang en saai leven, obvious.
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Uiteraard niet nee....
          Attached Files
          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by tommyzz View Post
            Als je dan op je wolkje zit en terug kijkt op je leven
            En denkt wat een mooi leven heb ik gehad
            Ik had godv.. Wel langer willen leven
            Overigens heb je wel gelijk
            Nee zo bedoel ik het niet, tuurlijk wil ik zo lang mogelijk leven, maar niet tot kreupel aan toe. En precies wat Nocerino zegt, niet alleen party's (hoort er ofc ook bij ;d) maar ook gewoon het beste uit mezelf halen. Gewoon op een manier leven elke dag dat als je morgen doodgaat dat je kan zeggen dat je er wel wat van gemaakt hebt of het in iedergeval geprobeerd.

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
              Eigenlijk stom topic.

Niemand wilt lang en saai leven, obvious.
              Is waar, maar wat ik bedoelde was, je ziet soms in de krant de oudste mens is zoveel jaar geworden. Dan denk ik bij mezelf, wat heeft hij of zij aan haar/zijn leven gehad, de laatste 5-10 jaar?

Je hoort niks meer of amper iets. Je hebt hulp nodig bij alles, aankleden, wassen, plassen, lopen, eten, volgens mij hebben ze zelfs niet meer door als ze tv kijken wat ze aan het doen zijn.

Dit bedoelde ik meer met een saai leven. Het is eigenlijk meer in leven blijven dan echt leven.
              Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Dus jij zou suicide plegen?

Comment

Is toch juist leuk later als 80 jarige verzorgt worden door een 20 jarige chick.
                  Je hoort mij niet klagen hoor!
                  Op de genante broekpoep momente naar misschien maar ach dat weet ik toch niet!

Comment

Originally posted by Dutchpride View Post
                    Is toch juist leuk later als 80 jarige verzorgt worden door een 20 jarige chick.
                    Je hoort mij niet klagen hoor!
                    Op de genante broekpoep momente naar misschien maar ach dat weet ik toch niet!
                    Als ze der zo uitziet ja

Maar als ze der zo uitziet

Chaka Chaka Boy

Comment

Originally posted by tommyzz View Post
                      Als ze der zo uitziet ja

Maar als ze der zo uitziet

Dat been

Ik zou zeker die op die fiets doen

En natuurlijk leuk leven en kort is zoiezo beter als lang en slecht

Comment

Jaartje of 30 en dan heb ik het wel gezien
                        "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by Faabjan View Post
                          Jaartje of 30 en dan heb ik het wel gezien
                          Ik heb idd wel het gevoel van omg, na me 30ste, omg wat dan, kutleven. Maar denk dat dat tegen die tijd wel mee valt.

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                            Ik leef en ik zie wel, te vroeg doodgaan bestaat niet imo dus als ik ga dan ga ik, shit happens.
                            dit dus

Comment

Interesses veranderen toch ook mee met je leeftijd? Toen je 8 was deed je graag andere dingen dan nu. En nu doe je waarschijnlijk ook allemaal dingen die je niet had gewild toen je 8 jaar was. Net als dat het veranderd over 15, 30 of 45 jaar.

Zolang je jezelf zelfstandig kan verplaatsen (in rolstoel, scootmobiel, zelf taxi regelen, of wat dan ook), heb je het zelf in de hand als je een sober leven hebt, lijkt me.
                              Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

ik ben nu 50... als je me 3 jaar geleden had gezegd dat ik op mijn 50ste 4keer per week zou gaan trainen en plannen maken voor een BB wedstrijd ... had ik gigantisch de slappe lach gekregen en jou voor gek verklaard.

Interesses veranderen... activiteiten veranderen. Ik heb klanten gehad van 100 jaar, die inderdaad continue hulp nodig hadden , maar nog elke dag dingen hadden die ze leuk vonden, waar ze zich voor interesseerden, waarvoor ze tijd te kort hadden.
                                Ik heb ook klanten gehad van 50jaar die niks meer deden, interressant of leuk vonden en min of meer zaten te wachten op hun dood.

Ik denk dat je daar heel veel zelf aan te kiezen hebt.
                                Mocht ik ooit op een moment komen dat ik echt niet meer zelf te kiezen heb, niks meer kan/ mag en wel nog bij mijn verstand ben.... dan wil ik euthanasie.
                                ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X