Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik kan er weinig uitspraak over doen eigenlijk gezien mijn ouders het betalen.
Maar als ik jou was zou ik het op 25 max 35 eu's gooien voor onbeperkt trainen, en evt luxe shit als een sauna of wat dan ook of een seminar dan voor een klein bedrag extra aanbieden.
heb helaas lange tijd geen keuze gehad en 40 euro moeten betalen (8 kilometer fietsen naar de sportschool vond ik genoeg, 16 ging me iets te ver) maar woon tegenwoordig in een stad dus dan kan ik genoegen nemen met 25 euro.
die gym van 40 euro had dan ook wel alles: goed squatrek, dumbells tot 36 kg en daarboven losse schijven dumbells etc. ook een zwembad en sauna maar dat boeide mij niet maarja daar betaal je dus wel voor. Al was het soms wel verfrissend om even een duikje te nemen.
Betaal nu 16 euro per maand budget. In een gym waar het rustiger is met meer barbellmogelijkheden: meerdere squatracks, ruimte en bumperplates om ze op de grond te smijten, vrije ruimte, magnesium, een klein beetje instructie, zou ik max. 25 euro betalen. Probleem bij een hardcoregym is dat het altijd wel even druk is en dat er minder slapende leden zin die voor mensen als ons betalen.
Betaal nu 16 euro per maand budget. In een gym waar het rustiger is met meer barbellmogelijkheden: meerdere squatracks, ruimte en bumperplates om ze op de grond te smijten, vrije ruimte, magnesium, een klein beetje instructie, zou ik max. 25 euro betalen. Probleem bij een hardcoregym is dat het altijd wel even druk is en dat er minder slapende leden zin die voor mensen als ons betalen.
Betaal 25 euro voor een harcore gym met alles wat ik me maar kan bedenken. Zit ook een sauna en groepsgedoe bij, maar daar doe ik niets mee. Tot een euro of 35 zou ik er ook wel voor over hebben.
50 euro als het dichtbij is en alles biedt wat ik nodig heb: veel en zware gewichten, ruimte genoeg, geen wachttijden etc. 30 euro vind ik de meest gangbare prijs voor een gemiddelde sportschool.
Wat mn max ook is: bij een goedkoper alternatief ben ik wel weg.
Zeg ik terwijl ik nu 35 betaal en dagelijks een kleine 20km rij, omdat hier verder alleen health centra zijn
Thuis trainen zou ik niet snel doen, ik zie er voor mij persoonlijk alleen maar nadelen in.
Passion is: pushing yourself when no one else is around
Ik train in Hank, ligt op een kleine 20 min rijden, PM maar als je interesse hebt geef ik je de detaills
In Hank zat een sportschool waar ze alles van First Class/Body Shape hadden en zware dumbells die ook van Bodyshape kwamen maar dan onder naam lifemaxx.
Misschien wel dezelfde gym?
"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Comment