Abonnement kosten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

betaalde 50 euro (health center) ze hebben verder wel alles wat ik nodig heb...
    met korting 40 euro
    http://fotoninja.nl
    - beginnend -

Comment

Ik kan er weinig uitspraak over doen eigenlijk gezien mijn ouders het betalen.

Maar als ik jou was zou ik het op 25 max 35 eu's gooien voor onbeperkt trainen, en evt luxe shit als een sauna of wat dan ook of een seminar dan voor een klein bedrag extra aanbieden.

Comment

heb helaas lange tijd geen keuze gehad en 40 euro moeten betalen (8 kilometer fietsen naar de sportschool vond ik genoeg, 16 ging me iets te ver) maar woon tegenwoordig in een stad dus dan kan ik genoegen nemen met 25 euro.

die gym van 40 euro had dan ook wel alles: goed squatrek, dumbells tot 36 kg en daarboven losse schijven dumbells etc. ook een zwembad en sauna maar dat boeide mij niet maarja daar betaal je dus wel voor. Al was het soms wel verfrissend om even een duikje te nemen.

Comment

35euro per maand.
          Dit betaal ik nu. (2 plaatsen)
          lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Betaal nu 16 euro per maand budget. In een gym waar het rustiger is met meer barbellmogelijkheden: meerdere squatracks, ruimte en bumperplates om ze op de grond te smijten, vrije ruimte, magnesium, een klein beetje instructie, zou ik max. 25 euro betalen. Probleem bij een hardcoregym is dat het altijd wel even druk is en dat er minder slapende leden zin die voor mensen als ons betalen.

Comment

Originally posted by erikz View Post
              Betaal nu 16 euro per maand budget. In een gym waar het rustiger is met meer barbellmogelijkheden: meerdere squatracks, ruimte en bumperplates om ze op de grond te smijten, vrije ruimte, magnesium, een klein beetje instructie, zou ik max. 25 euro betalen. Probleem bij een hardcoregym is dat het altijd wel even druk is en dat er minder slapende leden zin die voor mensen als ons betalen.
              Chill!
              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Betaal 25 euro voor een harcore gym met alles wat ik me maar kan bedenken. Zit ook een sauna en groepsgedoe bij, maar daar doe ik niets mee. Tot een euro of 35 zou ik er ook wel voor over hebben.

Comment

75 als alles aanwezig is...

dan bedoel ik dus naast een krachthonk ook een zwembad met spa en weet ik veel wat
                  :: 1.82M :: 84 KG ::
                  BP 1x140 :: Squat 5x160 :: Deadlift 3x180

Comment

50 euro als het dichtbij is en alles biedt wat ik nodig heb: veel en zware gewichten, ruimte genoeg, geen wachttijden etc. 30 euro vind ik de meest gangbare prijs voor een gemiddelde sportschool.

Comment

Ik betaal 22,50 en kan naast sporten ook gebruik maken van een zonnebank (doe ik nooit trouwens). Ik zou tot 35 max betalen
                      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Guusd View Post
                        Ik betaal 22,50 en kan naast sporten ook gebruik maken van een zonnebank (doe ik nooit trouwens). Ik zou tot 35 max betalen
                        Vraag me dan af bij dat soort dingen, wat als er op redelijke afstand alleen maar duurdere zijn dan? Thuis trainen? Of niet?
                        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Wat mn max ook is: bij een goedkoper alternatief ben ik wel weg.
                          Zeg ik terwijl ik nu 35 betaal en dagelijks een kleine 20km rij, omdat hier verder alleen health centra zijn

Thuis trainen zou ik niet snel doen, ik zie er voor mij persoonlijk alleen maar nadelen in.
                          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Krakzak View Post
                            Welke gym is dat dan? Ik zie dat je uit Breda komt dus als die gym daar is zou ik het graag willen weten ^^
                            Ik train in Hank, ligt op een kleine 20 min rijden, PM maar als je interesse hebt geef ik je de detaills

Comment

Betaal nu 25 per maand, kan er alles doen maar kennis van de sportschoolhouder betreffende voeding, kuren en training is vrij beperkt !

Dus ga ik vanaf eind maart bij de grootste sportschool hier in de buurt trainen, mn maatje is daar begeleider en is zoon van de eigenaar

Kost normaal 43 per maand

Comment

Originally posted by aktito View Post
                                Ik train in Hank, ligt op een kleine 20 min rijden, PM maar als je interesse hebt geef ik je de detaills
                                In Hank zat een sportschool waar ze alles van First Class/Body Shape hadden en zware dumbells die ook van Bodyshape kwamen maar dan onder naam lifemaxx.
                                Misschien wel dezelfde gym?
                                "You are what you eat..."
                                That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X