Hoe oud en hoe lang trainde zyzz op deze foto?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe oud en hoe lang trainde zyzz op deze foto?

Hallo iedereen,

Aangezien er hier aardig wat liefhebbers van Zyzz zijn dacht ik dat ik hier wel kon vragen of jullie weten hoe oud zyzz op deze foto is en hoe lang hij daarvoor getraint heeft.

deze foto is uit video geknipt dus als jullie misschien liever het stukje uit de video zien Zyzz Revolution 2 by mazfit - YouTube
    op 6:50 is de video.

hopelijk kan iemand het hier inschatten op weet iemand het

THANKKSS

Waarom wil je dat weten? Ga je soms niet beginnen als wij je vertellen dat het te lang duurt?

Comment

Originally posted by Dynamix View Post
      Waarom wil je dat weten? Ga je soms niet beginnen als wij je vertellen dat het te lang duurt?
      Wil het gewoon graag weten en trainen blijf ik toch wel

Comment

juist omdat hier ook veel niet zyzz liefhebbers zijn is hier een centraal Zyzz topic
        ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

Hij was toen 11 jaar oud en had net een week in de sportschool achter de rug.

No homo.
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

Originally posted by Edzer View Post
            Wil het gewoon graag weten en trainen blijf ik toch wel
            Het feit is dat het onmogeljik voor ons te zeggen is hoelang het duurt aangezien het van zoveel variabelen afhankelijk is zoals: je start-vetvrijemassa, je start-vetpercentage, je trainingservaring, hoe vaak je traint, hoe goed je eet etc, maar op dat antwoord zit je natuurlijk niet te wachten.

Als je nu moddervet bent of graatmager, dan zal het natuurlijk veel langer duren dan wanneer je een gemiddeld postuur hebt. Ik zou zelf zeggen dat voor degenen met gemiddelde stats (+- 15% vet) je dit in 1 jaar zou moeten kunnen halen, mits je goed eet en traint.

Comment

Wat is er zo bijzonder aan deze halve zool dat zijn naam steeds opduikt?

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
                Wat is er zo bijzonder aan deze halve zool dat zijn naam steeds opduikt?
                Them aesthetics I guess

Comment

Een van de grootste stakkers wat op deze aardbol rondloopt.
                  dat hij zelf niet doorheeft dat hij voor lul staat.

zou hem niet als voorbeeld nemen al is het om zijn gedrag.
                  Chaka Chaka Boy

Comment

Originally posted by tommyzz View Post

Zyzz is dead

Ontopic, hij was toen 20 jaar en was bezig aan zijn 4e kuur.
                    "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

LOL hij is dood newb

Comment

Hij loopt al een tijdje niet meer rond op deze aardbol. Rara, waardoor dat komt. Anyway, ik vind hem wel cool. Hij had gewoon schijt aan wat mensen over hem denken en doet wat hij zelf leuk vind om te doen; daar kan ik wel respect voor hebben, ook al is het natuurlijk zwaar overdreven allemaal.

Comment

Originally posted by Dynamix View Post
                          Them aesthetics I guess
                          Zo bijzonder is dat niet. En als daar AAS voor nodig zijn geweest al helemaal niet. Beetje sneu allemaal.

Comment

Snap niet waarom mensen deze reacties hebben. TS vraagt gewoon hoe oud die kerel hier was en hoe lang hij hier trainde. Iedereen heeft zijn eigen doel, sommige willen BB fysiek hebben, andere "fitness" fysiek. Imo kan iemand perfect deze fysiek als doel hebben. Is ieder zijn eigen keuze toch?

OT: Van wat ik gelezen heb over zyzz is dat hij begonnen is met trainen op 14 jaar en dat hij dood was op 22-23 jaar. De foto die je laat zien was niet hoe hij was op het einde, dus ik denk dat hij hier een jaar of 18-19-20 was. Pure gok btw.
                            Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Originally posted by ajpimp View Post
                              LOL hij is dood newb
                              Ohw haha
                              I didn't Know
                              Chaka Chaka Boy

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...