Omdat ik geen vadsige veertiger wilde worden. Daarnaast zorgt het voor meer structuur en een efficiënter leven en dat vind ik prettig. Boeltje aardig omgegooid: ander werk en trainingen bevallen top. Zie genoeg bankhangende gasten om me heen die vastgekoekt zitten in 'het is nu eenmaal zo'. Fuck dat, je bent er zelf bij, doe er wat aan.
Why do you do what you do?
Collapse
X
-
werd vroeger gepest dat ik mager was.
Schaamde me voormezelf , durfde geen korte mouw t shirtjes te dragen.
en nu ???? korte mouw , shreddded yea brah ! all girls mirin wanneer ik ga zwemmen bvb !
Train voor mezelf en train voor zelfvertrouwen ! ondanks alles kan ik niet stoppen met sporten ! ondanks ik soms die momenten heb van pfff ik wil niet meer denk ik terug aan vroeger en BAM ! daar gaan we weer‘’ its not about how hard you get hit “
“ Its about how HARD you can get HIT , and keep MOVING FORWARD”
Comment
-
Originally posted by NocerinoIk wens jou en de vele anderen veel sterkte in deze reis. Ikzelf heb mijn glutes de afgelopen tijd goed getraind waardoor ik geen slachtoffer meer ben van geestverkrachtingen.
Mvg,
Nocerino
Comment
-
Het lichaam waarin ik woonde was heel sneaky stukje bij beetje een beetje meer in verval geraakt. Dus besloot ik het een flinke opknapbeurt te geven. Dus tochtstrippen gelegd, de hele zooi geverfd, wat meubilair vervangen, opnieuw gewit.
Toen dat klaar was dacht ik, eigenlijk kan er ook wel een nieuwe vloer in, kan er een serre bij, de tuin ziet er nog wat wild uit, het sanitair kan mooier, een mooie marmeren keuken met een kookeiland etc etc. Nog genoeg te doen!Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostHet lichaam waarin ik woonde was heel sneaky stukje bij beetje een beetje meer in verval geraakt. Dus besloot ik het een flinke opknapbeurt te geven. Dus tochtstrippen gelegd, de hele zooi geverfd, wat meubilair vervangen, opnieuw gewit.
Toen dat klaar was dacht ik, eigenlijk kan er ook wel een nieuwe vloer in, kan er een serre bij, de tuin ziet er nog wat wild uit, het sanitair kan mooier, een mooie marmeren keuken met een kookeiland etc etc. Nog genoeg te doen!SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET
Comment
-
Eerst was het een afval race en toen ontstond er ineens een gigantische interesse voor bodybuilding..
Het is tot nu toe a bumpy road, with a lot of ups and downs.. but we'll keep on fighting.. fighting till there are no more bumps left in that goddamn road!
Oja en ik wou, wil.. weet ik nu niet meer.. carrière ervan proberen te maken?SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET
Comment
-
Omdat ik dan lekker veel kan vreten, en een legitiem excuus heb om vroeg te gaan pitten. De spieren die je daarbij cadeau krijgt zijn ook wel lekker2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5
Comment
-
Omdat mijn superhelden faalden qua mentaliteit en fysiek, daarom wilde ik me eigen held worden en hoe doe je dat? Nou door kut zware gewichten op te tillen en weer neer te zetten, dus de sportschool werd de oplossing.
OT:
Ik ben begonnen met training ter ondersteuning van waterpolo, toen ik meer begon te zoeken naar antwoorden, voeding etc. Ging er een wereld voor me open qua bodybuilding. Ik begon me eten bij te houden en kreeg ook resultaten te zien in de spiegel. Dit werkte zo verslavend voor mij en ik ging zo hard in de gym dat mijn prestaties qua waterpolo er langzaam onder begonnen te lijden.
Zware beentrainingen waren mijn grootste nachtmerrie tijdens de zwemtrainingen, maar ik bleef doorgaan. Toen vanwege omstandigheden gestopt met alles sporten die ik deed en toen bijna enkel cardio en crossfit achtige taferelen gedaan. Daar nu ook mee gestopt en weer volledig terug bij mijn passie qua sport: bodybuilding. Ik wil nu niets anders meer, je eigen levende kunstwerk zijn vind ik gewoon prachtig. Plus je kweekt gewoon een hoop karakter door zo serieus en vol volharding bezig te zijn met een sport, tenminste zo werkt het bij mij. En zo kan ik nog wel een paar pagina's vol schrijven waarom ik dit doe en waarom ik het zo geweldig vind.."Straight outta gym"
Comment
-
Waarom doen jullie wat je doet?
Omdat mensen zeiden dat ik het niet kon
Waarom trainen jullie?
Om het tegendeel te bewijzen
Wat zijn je redenen om te trainen?
Het is een geweldige sport, alleen de sterkste overwinnen het met een keihard doorzetting vermogen.
Tegenslagen komen op je pad door middel van blessures.
Het herstellen van je lichaam en weer beter te worden dan dat je daarvoor was dat is het enigste wat telt.
Er zijn geen medespelers die jou het spelletje kunnen verzieken, als je geen resultaat hebt ben jij de enigste die daarvan schuldig is.
mensen willen je tegenhouden met goed of slecht bedoelde adviezen maar daar kijk je doorheen en trek je je eigen conclusies.
Er zijn mensen die zeggen je kan het niet. ik zeg dan ik kan het wel en ik zal het je bewijzen.
Give never up! shut up and lift!
En laat zien dat jij het wel kan wat de rest niet kan!
Calisthenics / Street workout
Comment
-
Stiekem altijd deels ontevreden geweest met mijn uiterlijk. Woog te weinig bij mijn lengte (78kg bij 1.95). Ooit aan krachtsport gedaan toen ik 19 was ofzo, maar zonder kennis, doel en plan. Geen gains en altijd gedacht geen aanleg te hebben. Bijna 2 jaar geleden opnieuw begonnen en als een malle gaan eten om het nog 1 keer te proberen. Nu 91kg en het geloof gekregen dat mijn doelen bereikbaar zijn. Begin motivatie was uiterlijk en dat is het nog steeds. Echter, nu haal ik ook motivatie uit krachttoename en doelen doorbreken.
Originally posted by pescatore View Postde tuin ziet er nog wat wild uit, het sanitair kan mooier,Train hard or go hormone
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
7 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
5 dagen geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 101kg 5x
-Box squat BW 50x
Sumo safety bar goodmorning:
- 35kg 22x...-
1 week geleden -
-
door JeremydsraggTrifola Farms CBD Gummies :- excessive kinds of epilepsy, Lennox-Gastaut syndrome (LGS) and Dravet syndrome. Other trials are underway investigating the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
1 week geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-