Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Toen dat klaar was dacht ik, eigenlijk kan er ook wel een nieuwe vloer in, kan er een serre bij, de tuin ziet er nog wat wild uit, het sanitair kan mooier, een mooie marmeren keuken met een kookeiland etc etc. Nog genoeg te doen!
Waarom doen jullie wat je doet? omdat ik het zo leuk vind trainen
Wat zijn je redenen om te trainen? omdat ik een van de zwaksten was en graag sterker wou worden
Waarom trainen jullie? omdat er nog mensen sterker zijn dan mij
Om zo goed, sterk en zo groot mogelijk lichaam te krijgen.
om een fysiek te krijgen waar iedereen jaloers op kan wezen.
kan ik eerlijk over zijn want 99 % wil dat stiekem.
als je ook op de sportschool vraag waarom train je:
ja een beetje voor conditie dan zit ik in me gedachten jaja te schudden.
als je conditie traint ga dan lekker een stuk hardlopen buiten.
of iemand die zegt ja train beetje op kracht hoef geen bodybuilder te worden.
onder tussen zitten ze contant de grote jongens in de gaten houden.
je kan me meer vertellen haha.
Omdat ik mijn leven radicaal wou omgooien. Van elk weekend ladderzat zijn, drugs gebruiken enzovoorts naar goed eten en gainen en andere mensen om me heen.
Same.
Hoewel ik train voor een mooi fysiek, is dat niet langer de beweegreden dat ik train. Ik vind het nu echt gewoon lekker om te trainen, het is supergaaf om te zien hoe je lichaam sterker word en na 2 weken iets doet wat het toen nog niet kon, dat fysiek.. dat is nu maar mooi meegenomen dat dat er mee komt
Broomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Ik ben begonnen om wat sterker te worden in mijn vechtsport, vechtsport laten varen omdat ik krachttraining erg leuk vind. Nu is het een verslaving ben ik bang, lekker trainen om zo sterk mogelijk te worden.
Ik train omdat mijn abonnement voor de sportschool nog tot het eind van het jaar loopt en ik niet tussentijds kan opzeggen. Niet gaan vind ik ook zo zonde van het geld.
Ik train omdat mijn abonnement voor de sportschool nog tot het eind van het jaar loopt en ik niet tussentijds kan opzeggen. Niet gaan vind ik ook zo zonde van het geld.
dus eind dit jaar stop je ermee?
ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment