heeft iemand de opleiding VEVA gedaan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• heeft iemand de opleiding VEVA gedaan?

Hallo iedereen,

Over een paar maanden moet ik keuze gemaakt hebben voor de opleiding die ik hierna wil gaan doen.
    Altijd heb ik graag het leger in gewilt maar nu lijkt het me eigenlijk niets meer aangzien ik al gehoord heb dat er amper geld voor trainingen is etc.
    En toen dacht misschien is hier iemand die uit het leger komt en de opleiding VEVA grondoptreden heeft gedaan als dat zo is aub vertel wat je ervan vond en of het een aanrader is.
    want aangezien bodybuilding en leger helemaal niks bij elkaar hoort wil ik een goeie keuze maken en niet weer 2 jaar bij een opleiding zitten waar ik niks aan heb.
    Ik zat ook te denken aan Beveiliging dat valt makkelijker te combineren.
    En mijn echte droom is voor altijd bodybuilden en in shape blijven dus dat laat ik niet graag los en de resultaten die ik nu heb gehaald in anderhalfjaar zijn toch wel motiverend om door te gaan met bodybuilden en daarom wil ik eigenlijk later een baan dat daarmee to combineren valt
    maar als hier iemand is die VEVA grondoptreden heeft gedaan en wil vertellen wat hij/zij ervan vond aub brandlos

Dankje

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
X