mannen maar vrouwen dan?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• mannen maar vrouwen dan?

oke ben voor het eerst hier en kreeg een waarschuwing blijkbaar mocht ik het niet zo op het forum zetten, mijn excuus

Dan stel ik mijn vraag anders: ik lees overal dat mannen anabolen gebruiken, maar je ziet al die afgetrainde vrouwen die bb doen ook, wat gebruiken hun dan? nieuwsgierigheid mag ik dit wel vragen?

Je mag niet vragen naar leveranciers ;-)
    Vrouwen gebruiken meestal lichte middelen denk aan anavar' vrouwen die middelen als testosteron gebruiken gaan er vaak mannelijker uitzien denk hierbij aan de kaaklijn enzo

Comment

ohhh vandaar, dus ik zou wel mogen vragen wat ik het beste zou kunnen gebruiken, of wat het beste geadviseerd word voor vrouwen? ik heb begrepen van een kennis dat je speciale hebt nu, voor vrouwen voor alleen de billen en benen, nou lijkt me dat onlogisch.... ik ben aan het spitten op internet, maar kom er niet uit, dus vandaar dat ik het zo vraag

Comment

wat zou je denken van zwaar trainen, goed voedingsschema
        en geen anabolen
        ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

Dan moet je alleen die spiergroepen trainen haha' maar als je zelf met een voorbeeld komt keuren wij dsat wij leveren tevens geen schema's. En vragen over anabolen mag van 10 posts in de juiste sectie, dus niet deze. dus voor nu sluit ik het topic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X