Wie kent Staufferen??.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wie kent Staufferen??.

Ik kwam deze website tegen over Stauffer Concept. Het zijn een soort bewegingsbanken net als Slender You. Dit bedrijf is gevestigd in Landgraaf Limburg maar ik geloof dat soort gelijke centra in heel Nederland te vinden zijn. Ik ben erg benieuwd naar de ervaringen met dit soort toning tafels. Is het wat of kan ik het beter vermijden?

Home | Staufferen.nl

Alvast bedankt voor jullie input!

Nellie

Ze zijn kut!

Geen dank.
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Wat een oerlelijke website.
      T'is de eerste keer dat ik hoor van zulke toning tafels.
      Dat kan toch niet werken, wel? Heeft iemand hier dat al geprobeerd?

"Elke tafel duurt 10 minuten en na een sessie van een uur is het resultaat gelijk aan ongeveer 7 uur reguliere sport." - Website Staufferen
      Dit lijkt me toch gewoon een boel teleshopachtige wondermiddelquatsch?

Comment

Het is op maat gemaakt voor zij die liever lui dan moe zijn. Figuren die geen moeite willen doen maar wel resultaat willen zien:

Dankzij de 6 gemotoriseerde toning tafels (bewegingsbanken) van Dr Stauffer is het niet langer nodig om zelf uitputtende oefeningen te doen. De tafels laten het lichaam gedurende een bepaalde tijd bewegingen uitvoeren, maar doordat je lichaam tegelijkertijd ondersteund wordt kosten de oefeningen veel minder moeite. De tafels doen dus al het zware werk in jouw plaats.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X