Ik ben best wel nieuw met fitness enzo naja ik 2 jaar terug ongeveer 3 jaar gefitnesst maar niet echt serieus. Ik wil het serieus aanpakken weet iemand goeie trainingsschema's om wat breder te worden. Klinkt raar lol gewoon wat meer spieren en gedoe. Ik ben 17 Jr bijna 18 ik weeg rond de 73kilo en ben 1,83, Ik vraag jullie dus voor een training schema en met me eetgebruik hoe en wat. En misschien wat dingen die handig zijn zoals creatine of alternatieven alvast bedankt.
Help
Collapse
X
-
Laat die supplementen nog maar even voor wat het is. Een voedingsschema heb je nodig.
Lees hier eens wat topics: Sticky onderwerpenBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
-
Supplementen inderdaad nog even laten voor wat ze zijn.
Voor trainingsschema's en voedingsschema's lees je best even de stickies hier op bodynet.
Starting strength, Stronglifts 5×5, rippetoe,.. zijn alvast goede schema's om mee te beginnen.It's a lifestyle - train like there's no finish line.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
13 uur geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment