Cutten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cutten

Dag iedereen

Ik zit nu in de cleanbulk. Mijn dagelijkse behoefte bedraagt 3300. Maar om te bulken zit ik nu rond de 3800 kcal. Omdat ik mijn vetpercentage wil verlagen, loop ik nu na elke training een halfuur. Ik verbruik dan zo een 350 kcal.

Dus eigenlijk zit ik dan op 3450 kcal.

Nu is mijn vraag;
    Moet ik die verbrandde kcal terug "bijeten" met iets wat zo laag mogelijk vet bevat?
    Eat clean and train hard...

Originally posted by Bodard View Post
    Dag iedereen

Ik zit nu in de cleanbulk. Mijn dagelijkse behoefte bedraagt 3300. Maar om te bulken zit ik nu rond de 3800 kcal. Omdat ik mijn vetpercentage wil verlagen, loop ik nu na elke training een halfuur. Ik verbruik dan zo een 350 kcal.

Dus eigenlijk zit ik dan op 3450 kcal.

Nu is mijn vraag;
    Moet ik die verbrandde kcal terug "bijeten" met iets wat zo laag mogelijk vet bevat?
    vet in eten is niet hetzelfde vet als "vet" op je buik...lol
    U mirin' brah?

Comment

Originally posted by Timoo View Post
      vet in eten is niet hetzelfde vet als "vet" op je buik...lol
      Waar haal jij dan je vet vandaan als het volgens jou niet in voeding zit?

Comment

Wat is jou cleanbulk schema dan?

Comment

Originally posted by Motormuis View Post
          Wat is jou cleanbulk schema dan?
          Die zit goed in mekaar hoor, maak je daar geen zorgen om. Liefst zou ik een antwoord willen krijgen op mijn vraag

Comment

Die zit goed in mekaar hoor, maak je daar geen zorgen om. Liefst zou ik een antwoord willen krijgen op mijn vraag
            Ik maak me daar wel zorgen om aangezien je vrij simplistisch en onjuist reageert op die vetkwestie. Om je vraag te beantwoorden: dat ligt eraan waarin het resulteert zoals je nu bezig bent. Reageer daar gewoon correct op, aan de hand van je doelen.
            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

ZOver ik weet hoef je dat niet terug te eten, maar ik ben nog lerende daarom vroeg ik ook naar je bulkschema (ken ik ook hoop van leren)

Comment

dus jij zegt dat zolang ik geen vet eet maar enkel koolhydraten en eiwitten ik totaal geen vet bijkom?
                En dat vet eten dus automatisch betekent dat je vet bijkomt?

Dan snap je het totaal niet en zou ik zeggen lees de stickies.

Verder slaat je titel nergens op. Cutten doe je per definitie onder onderhoud.

Eigenlijk is het simpel.
                Je doet whatever aan sport je wilt (cardio, KT,...) en kijkt dan naar wat je onderhoud is. Dus wat je moet eten om niet bij te komen of af te vallen. En hier ga je dan boven of onder zitten naargelang je nu wilt bulken of cutten.

En whatever je nu doet. Cutten/onderhoud/bulken word algemeen gezegd 1gr/kg vet, 2gr/kg eiwit en de rest koolhydraat.

^Als je dat doet heb je de problemen niet die jij nu wel hebt.
                Jij hebt nu een onderhoud dat eigenlijk geen onderhoud is want met je cardio erbij zou je dan afvallen.
                En per definite is onderhoud het aantal kcal dat je moet nemen om niet bij te komen of af te vallen. Dit is dus met de sport erbij getelt.

Ik hoop dat je nu eigenlijk trolt.
                Last edited by axel1994; 24-03-2013, 21:54.
                lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

uit je buikvet dus
                  en waarom zou je de bij cardio verbrandde vetten weer willen bij eten?

Comment

Maak je geen zorgen, heb mijn voedingschema al 3x op het forum gezet

Comment

Originally posted by axel1994 View Post
                      dus jij zegt dat zolang ik geen vet eet maar enkel koolhydraten en eiwitten ik totaal geen vet bijkom?
                      En dat vet eten dus automatisch betekent dat je vet bijkomt?

Dan snap je het totaal niet en zou ik zeggen lees de stickies.

Verder slaat je titel nergens op. Cutten doe je per definitie onder onderhoud.

Eigenlijk is het simpel.
                      Je doet whatever aan sport je wilt (cardio, KT,...) en kijkt dan naar wat je onderhoud is. Dus wat je moet eten om niet bij te komen of af te vallen. En hier ga je dan boven of onder zitten naargelang je nu wilt bulken of cutten.

En whatever je nu doet. Cutten/onderhoud/bulken word algemeen gezegd 1gr/kg vet, 2gr/kg eiwit en de rest koolhydraat.

^Als je dat doet heb je de problemen niet die jij nu wel hebt.
                      Jij hebt nu een onderhoud dat eigenlijk geen onderhoud is want met je cardio erbij zou je dan afvallen.
                      En per definite is onderhoud het aantal kcal dat je moet nemen om niet bij te komen of af te vallen. Dit is dus met de sport erbij getelt.

Ik hoop dat je nu eigenlijk trolt.

Nuja, ik begrijp het wel. Ik ga gewoon blijven cleanbulken en zo weinig mogelijk vet aanmaken. En in mei begin ik met de cut!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X