Schouders

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Schouders

Hey bodynetters,

Ik ben een tijdje afwezig geweest op het forum want heb hard getraind.
    Kwa trainen gaat alles helemaal goed, met mijn gewicht ook ben wel van plan binnekort te gaan cutten en wat vet eraf te trainen maar dat komt nog wel.

Nu mijn probleem ik vind dat ik aardig ver naar voren sta met mijn schouders dit komt denk ik omdat ik in de tijd toen ik begon met fitnessen vooral de borst deed trainen en de rest een beetje wegvaagde wat nu zeker niet meer het geval is.
    Maar ik wil mijn schouders beetje terugzetten/rechtzetten hoe dit ook genoemd word, zijn hier oefeningen voor of waar moet ik op letten??

Hoop dat jullie mij kunnen helpen.

back/traps/reardelts moet je dan bijtrekken volgens mij, dus gewoon bor/pullups/etc.

En op je houding letten uiteraard.

Comment

Originally posted by Dexie View Post
      back/traps/reardelts moet je dan bijtrekken volgens mij, dus gewoon bor/pullups/etc.

En op je houding letten uiteraard.
      Je houding idd

heeft niks met trainen te maken
      maar let vooral op je houding dit kan je oefenen
      zal wel moeilijk zijn om dit aan te leren.
      Attached Files
      Chaka Chaka Boy

Comment

Plaats eerst eens een foto van je postuur.

Comment

Een lichte vorm van die 3e foto zo hol is mijn onderrug niet een beetje maar, die ronde schouders hebik wel best erg naar mijn zien.

Comment

Bij de 3e foto is het meer dat hij zijn heupen te ver naar voren heeft gekanteld, dan dat hij echt een holle rug heeft?

Foto lijkt me een goed idee, want het wordt bijna altijd beinvloed door een verkeerd zelfbeeld
            Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
              Bij de 3e foto is het meer dat hij zijn heupen te ver naar voren heeft gekanteld, dan dat hij echt een holle rug heeft?
              Klopt. Dat komt vermoed ik doordat het model een persoon is met een goede houding die iemand met een slechte houding nadoet. Bij iemand die daadwerkelijk een slechte houding heeft ziet het er anders uit.
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

Naar mijn gevoel staan mijn schouders best ver naar voren dus dit is puur op mijn houding letten??

Comment

image.jpg Let niet op het verschil van kleur... En op mijn buikje maar van de voorkant valt het niet zo op met die schouders.

Comment

Achterkant schouders trainen, voorkop overheerst. En je staat erbij als n zoutzak. Let op je houding, dat moet n gewoonte worden.
                    Je buik valt wel mee, dat lijkt meer zo omdat je houding nu nog zo is.

Comment

Jaa daar let ik nu heel erg op dus achterkant schouders. Bedankt! Misschien nog paar oefeningen?

Comment

rug trainen en deadliften

Comment

ik heb in het verleden hetzelfde probleem gehad, wel meer mensen hebben dit probleem dit krijg je van teveel borst trainen in verhouding met de rest (wat vaaaaaaaaaaaak gebeurt)

Comment

Jaaa zo dom was ik ook toen ik begon

Comment

Originally posted by BenchPress88 View Post
                              rug trainen en deadliften
                              Juist deadliften zorgt voor het corrigeren van je houding.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X