Trainen na slecht/weinig slapen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trainen na slecht/weinig slapen

Dus,

Wat doen jullie, of vinden jullie in zulke gevallen? Hiermee bedoel ik een nacht waarin je echt <4 uur slaap krijgt, trainen jullie de dag erna gewoon of sla je dan meestal over?

Zelf kies ik er meestal voor wel te trainen, maar de prestaties zijn vaak behoorlijk minder

Ik probeer verder te kijken: ziet het er naar uit dat ik dan meerdere slechte trainingen achter elkaar krijg, dan sla ik een training over. Is het de laatste training van de week, dan ga ik gewoon.
    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

haha ik dacht dat jij gebanned was patricia? je blijft ook maar terugkomen
      (NO SNITCHIN)
      Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
        haha ik dacht dat jij gebanned was patricia? je blijft ook maar terugkomen
        (NO SNITCHIN)
        Wás ja Voor een maand, en ik ben nog steeds benieuwd waarom ik nu precies een ban heb gekregen
        Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

ik ga gewoon. Soms valt de training dan tegen, maar ik heb ook soms juist dan erg goeie trainingen, waarin alles nog beter lijkt te gaan
          ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

edit lmao
            anders teveel off topic

Make it happen, shock everyone!

Comment

als ik slechts 4u zou slapen zou ik zoiezo een wrak zijn en gaan trainen zou mij meer slecht doen dan goed
              Strength Within, Pride Throughout

Comment

Gewoon gaan, zijn bij mij meestal de beste trainingen. Ben alleen de dag daarna enorm stijf en heel moe.
                Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Ik merk echt bar weinig verschil met dagen dat ik weinig veel of normaal slaap.
                  Alleen het wakker worden is soms een pain in the ass maar eenmaal in de sportschool ben ik gewoon fit als altijd
                  Broomstick_bodybuilding op insta
                  F#CK heavy weights

Comment

Ik pak dan liever nog een paar uurtjes extra rust.
                    Met minder dan 4uur slapen gain ik helemaal niets.

Comment

Altijd trainen, geen excuses. Als ik slecht slaap dan is de rede dat ik niet genoeg getraind heb de dag ervoor :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X