Boksbal, speedbal of bokszak?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Boksbal, speedbal of bokszak?

Hoi allemaal,

De laatste maanden heb ik erg veel last van woedeaanvallen en daarom wil ik iets aanschaffen in huis, waar ik meteen m'n woede en frustraties op kwijt kan. Ik zat dus te denken aan een bokszak, maar toen kwam ik ook nog een boksbal en speedbal tegen. Het is dus niet dat ik aan (kick)boksen doe of het als training zie, maar meer als uitlaatklep. Nu is de vraag dus: wat zou dan de beste optie zijn? Ik heb met alle drie geen ervaring, evenals met boksen niet, dus ik hoop dat jullie wat advies hebben!

Ciao,

Raar zeg die woedeaanvallen. Enig idee hoe die er plots zijn? Een bokszak is imo het beste.
    What matters in life is the courage, you bring to it.

Comment

Gewoon dit bouwen, maar dan met watermeloenen, tuinkabouters, een dood varken etc etc

"Anger room" truly a good outlet for anger? - YouTube
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Pescatore: goed idee, helaas niet haalbaar in mijn mini appartementje :P

Twer: oorzaak is stress. Ik weet dus waar het vandaan komt, maar ik weet nog niet zo goed hoe ik ermee om moet gaan. Van alles al geprobeerd (tot 10 tellen, blokje om, sportschool), maar met/tegen dingen slaan lijkt toch het beste te helpen. Bokszak/bal lijkt me dan beter dan de deuren of het servies Volgens jou moet het dus een bokszak worden, thnx!

Comment

Gewoon een zak, en rammen maar. En idd deuren en muren zijn niet zo fijn..

Comment

Lijkt mij beter als je de basis aanpakt. De oorzaak van de stres!

Comment

Idd zoals knul zegt maar anders een zak.

Comment

Leer je emoties uiten en zeggen wat je dwars zit zonder uit te barsten. Ondertussen kan je best lekker op een bokszak rammen, maar dat is inderdaad niet de oplossing
                Life doesn't get any easier...you just get stronger

Comment

Bokszak wordt het dus. Bedankt ! Stress aanpakken gaat wat lastig aangezien het buiten mijn bereik ligt (lees: economische crisis, baan kwijt, te weinig inkomen, moeten verhuizen, geen huis kunnen vinden, etc.). Maar bedankt voor de hulp !

Comment

Originally posted by pina View Post
                    Bokszak wordt het dus. Bedankt ! Stress aanpakken gaat wat lastig aangezien het buiten mijn bereik ligt (lees: economische crisis, baan kwijt, te weinig inkomen, moeten verhuizen, geen huis kunnen vinden, etc.). Maar bedankt voor de hulp !
                    En dat is waar nu de meeste mensen de mist mee ingaan: te denken dat de stress van buiten komt. De dingen die je opnoemt, zijn dingen die gebeuren. Maar hoe jij er tegenaan kijkt en mee omgaat, bepaalt of je stress hebt of niet! Een voorbeeld: een klein kind laat zijn ijsje vallen en de wereld vergaat! Later als volwassene laat hij/zij een ijsje vallen en er is geen enkel probleem. De gebeurtenis van buitenaf is hetzelfde. De reactie en dus de stress niet. Iets om over na te denken...

Comment

Originally posted by DavyD View Post
                      En dat is waar nu de meeste mensen de mist mee ingaan: te denken dat de stress van buiten komt. De dingen die je opnoemt, zijn dingen die gebeuren. Maar hoe jij er tegenaan kijkt en mee omgaat, bepaalt of je stress hebt of niet! Een voorbeeld: een klein kind laat zijn ijsje vallen en de wereld vergaat! Later als volwassene laat hij/zij een ijsje vallen en er is geen enkel probleem. De gebeurtenis van buitenaf is hetzelfde. De reactie en dus de stress niet. Iets om over na te denken...
                      Ik denk dat ik nog onder kleine kinderen val dan
                      Not with the lights on baby, i'm bulking.

Comment

Originally posted by Prime View Post
                        Ik denk dat ik nog onder kleine kinderen val dan
                        hahaha! Ook niet erg. Gewoon je ijsje weer oprapen, afwegen en verder likken

Comment

Wel makkelijk om jezelf in de slachtofferrol te plaatsen. Wat schiet je er mee op om tegen een zak te slaan? Get your shit together
                          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Ik heb niet de formule om je blackout te beheersen
                            "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by Guusd View Post
                              Wel makkelijk om jezelf in de slachtofferrol te plaatsen. Wat schiet je er mee op om tegen een zak te slaan? Get your shit together
                              Jo, wat een negativiteit ineens. Ik kwam hier alleen om hulp m.b.t. het uitzoeken van een bokszak/bal, niet om afgezeken te worden. Hoe ik met m'n stress omga is mijn probleem en geeft jou niet het recht om mij te veroordelen. We dealen allemaal anders met onze shit, dus zeg dan liever niets als je niet iets nuttigs hebt toe te voegen...

DavyD: Helemaal gelijk heb je, maar ik moet toch m'n frustraties omtrent de situatie kwijt aangezien ik de situatie zelf niet kan veranderen. Opkroppen kom je ook niet ver mee, althans dat is mijn ervaring.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X