Boksbal, speedbal of bokszak?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Boksbal, speedbal of bokszak?

Hoi allemaal,

De laatste maanden heb ik erg veel last van woedeaanvallen en daarom wil ik iets aanschaffen in huis, waar ik meteen m'n woede en frustraties op kwijt kan. Ik zat dus te denken aan een bokszak, maar toen kwam ik ook nog een boksbal en speedbal tegen. Het is dus niet dat ik aan (kick)boksen doe of het als training zie, maar meer als uitlaatklep. Nu is de vraag dus: wat zou dan de beste optie zijn? Ik heb met alle drie geen ervaring, evenals met boksen niet, dus ik hoop dat jullie wat advies hebben!

Ciao,

Raar zeg die woedeaanvallen. Enig idee hoe die er plots zijn? Een bokszak is imo het beste.
    What matters in life is the courage, you bring to it.

Comment

Gewoon dit bouwen, maar dan met watermeloenen, tuinkabouters, een dood varken etc etc

"Anger room" truly a good outlet for anger? - YouTube
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Pescatore: goed idee, helaas niet haalbaar in mijn mini appartementje :P

Twer: oorzaak is stress. Ik weet dus waar het vandaan komt, maar ik weet nog niet zo goed hoe ik ermee om moet gaan. Van alles al geprobeerd (tot 10 tellen, blokje om, sportschool), maar met/tegen dingen slaan lijkt toch het beste te helpen. Bokszak/bal lijkt me dan beter dan de deuren of het servies Volgens jou moet het dus een bokszak worden, thnx!

Comment

Gewoon een zak, en rammen maar. En idd deuren en muren zijn niet zo fijn..

Comment

Lijkt mij beter als je de basis aanpakt. De oorzaak van de stres!

Comment

Idd zoals knul zegt maar anders een zak.

Comment

Leer je emoties uiten en zeggen wat je dwars zit zonder uit te barsten. Ondertussen kan je best lekker op een bokszak rammen, maar dat is inderdaad niet de oplossing
                Life doesn't get any easier...you just get stronger

Comment