Boksbal, speedbal of bokszak?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by pina View Post
    Bokszak wordt het dus. Bedankt ! Stress aanpakken gaat wat lastig aangezien het buiten mijn bereik ligt (lees: economische crisis, baan kwijt, te weinig inkomen, moeten verhuizen, geen huis kunnen vinden, etc.). Maar bedankt voor de hulp !
    Ja dat is zwaar klote natuurlijk, en ik begrijp best dat je daardoor behoorlijk frustie word.
    Het komt nu ook wel allemaal tegelijk op je af he?
    Maar je weet ook dat dit niet voor altijd zal zijn en het altijd weer beter word dan dat het nu gaat/is.
    Ook jij zal weer op je pootjes terecht komen en de zonnige kant van het leven weer gaan zien.
    Ik hoop dan ook voor jou dat het spoedig beter met je mag gaan, en je weer n leuke baan mag vinden.

Comment

Bedankt knulletje01, situatie kan alleen maar beter worden (:

Comment

Originally posted by pina View Post
        Jo, wat een negativiteit ineens. Ik kwam hier alleen om hulp m.b.t. het uitzoeken van een bokszak/bal, niet om afgezeken te worden. Hoe ik met m'n stress omga is mijn probleem en geeft jou niet het recht om mij te veroordelen. We dealen allemaal anders met onze shit, dus zeg dan liever niets als je niet iets nuttigs hebt toe te voegen...

DavyD: Helemaal gelijk heb je, maar ik moet toch m'n frustraties omtrent de situatie kwijt aangezien ik de situatie zelf niet kan veranderen. Opkroppen kom je ook niet ver mee, althans dat is mijn ervaring.
        Nee, zeker niet opkroppen, Pina. Gewoon een bokszak nemen en lekker uitleven! En zoals Knulletje zegt: er komen weer andere tijden. Komt goed. Succes!
        Life doesn't get any easier...you just get stronger

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X