hulp gezocht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hulp gezocht

Hallo iedereen,

Mijn naam is Valérie , ik ben 19 jaar en zit sinds 1,5 jaar in de knoop met mijn lichaam.
    Ik ben 1m69 groot en weeg op dit moment 77,5kg . Ik zou graag 20 kg op termijn willen afvallen en mij eindelijk in mijn leven eens slank voelen
    Ik ben een jaar geleden begonne op 68kg en ben toen tot 62 kg geraakt, maar heb nadien veel problemen gehad en ben nogal een emotionele eter.. Ik zou zo graag gewoon iemand hebben die mij graag wil helpen en tips geven over wat ik het beste eet.. want het lig vooral aan mijn eetgewoonten.

ik fitness 2 à 3 x week (fietsen, lopen 30min, speed 7.2 , buikspieroef)..

Alle reacties, tips en dergelijke zijn welkom, ik wil eindelijk eens uit deze neerwaartse spiraal en dat slecht gevoel over mezelf..

Groetjes valerie

Welkom,
    Goed van je dat je je eetgewoonten wilt aanpassen en niet zo'n gaar crashdieet wilt beginnen waarbij je nevernooit bijvend slank blijft.
    Ik raad je aan om eens het forum door te neuzen en wat tijd te steken in het lezen van de Sticky's, hierin is veel informatie te vinden waar je een heel eind mee kunt komen.
    Kant en klare voedinsschema's geven ze hier niet, eerst proberen om zelf iets in elkaar te zetten en dan kun je het e.v.t. posten en vragen stellen.
    Succes!
    Terug van weggeweest!

Comment

welkom,

Voedingsschema's zijn idd zeer individueel. (qua voedingskeuze en qua kcal)
      Ik zou idd veel stickies lezen.
      Dit is 1 van demeest hulpvolle:
      Dit is een excelbestand om in te vullen.

Ik stel ook zeker voor om aan krachttraining te doen voor je volledige lichaam.
      Squats, rows, deadlifts, ... kunnen veel goed doen.

In unif-fit geven ze volgens mij ook wel redelijke info.
      Echter weet ik dat hun voedingsschema's niet op en top zijn (omdat ze niet zo individueel zijn)
      Maar qua verdere uitleg zitten ze wel goed.
      lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Welke gym zit je eig?
        Ben ook van Leuven (omstreek)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X