Krachttraining jonge leeftijd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Krachttraining jonge leeftijd

Ik heb dus een vraagje...
    ik was aan het trainen op vakantie en er kwam een grote knuppel naar me toe lopen en die zei dat ik verkeerd bezig was en die begon verhaaltjes te vertellen dat krachttraining op mijn leeftijd zeer slecht was zo noemde hij verhalen dat er ook mensen waar de 1e arm langer was dan de andere of de ene schouder veel breder dan de andere... en dat ik beter tot mijn 18e kon wachten omdat ik 90 procent energie heb en dat ik die beter aan de groei kan besteden en dat ik die dus nu aan krachttraining besteed ik train nu 8 maanden ben net 15 maar wat zeggen jullie? stoppen en dan wat gaan optrekken buikspieren push ups enzo doen en op mijn 18e weer beginnen of gewoon lekker door gaan trainen?

en die grote knuppel was wel wijs??
    wat een onzin verhaal
    Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

hij vroeg ook of ik dead lifte en ik zei dus ja en toen zei hij dat ik nog slechter bezig was hij maakte mij dus behoorlijk bang met zijn praat

Comment

Je zit hier al lang genoeg denk om te weten dat dat allemaal dikke onzin is.

Comment

Onzin verhaaltje dat ie je aanlult maar je moet wel met goede techniek trainen Krachttraining voor kinderen | Krachttraining Zullen altijd mafketels zijn die naar je toe lopen met kritiek. Maar het is wel slim om onder begeleiding te trainen of je eerst goed in te lezen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X