Niet kunnen trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Niet kunnen trainen

Ik heb nu al 3 weken niet kunnen trainen, 1e week vanwege behandeling bij kaakchirurg en ze waren medicijnen vergeten dus heb meer dan een week niet kunnen trainen, toen vakantie. Sinds vrijdag begonnen met verlagen van kcal (wil gaan cutten).

Vandaag wou ik gaan trainen, net voordat ik begon met trainen kreeg ik ineens enorm pijn mijn schouder, toch geprobeerd te trainen maar squaten warming up ging al niet dus maar gestopt. Erg frustrerend want wil erg graag trainen.

Wat moet ik nu doen want wordt er helemaal gek van....
    Gewoon rust houden en op onderhoud eten en gewoon voedingsschema aanhouden of kan ik beter wat anders doen?

Ik denk dat je je motivatie moet omzetten tot daadkracht. Ga oefeningen pakken waar je geen last van hebt, ga cardio doen als je geen KT kunt doen. Het is misschien wel verstandig om even een break te nemen en vooral niet STRESSEN! Komt allemaal goed, het komt toch niet aan op een paar weken..

Comment

Anders kun je altijd nog aan denksport gaan doen!

@TS , ga niet focussen op wat je niet kan doen,maar op wat je wel kan doen.
      Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
      Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X