Ik neem whey en met carb load ook nog creatine. Soms ook wat dextrose
Supplementen en uitgave
Collapse
X
-
Originally posted by Roccie View PostHij is 21 jaar nu maar toe die 19/20 was die ook zo , maar zeker zwaar aan de AAS? als dat zo is , waarom zou je dat nemen voor je 21e is toch mega slecht?
Waarom doet die dat dan? Hij wilt gewoon een beest zijn. Simpel as that.
Comment
-
whey
visolie
creatine
peptoproYou gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
-
Originally posted by Roccie View PostWat zijn de voordelen voor jou peptopro ? lees goeie dingen erover maar zie weinig in praktijk dat t gebruikt wordtI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Teveel atm, soms ben ik een nogal impulsieve koper.
Geld moet rollen bij mij.
Heb nu zoveel shit hier waarvan ik de helft niet eens (meer) gebruik :/.
Whey
lean gain
shred matrix
CLA
Fish Oil
HTP-5
biergist tabs
animal pak
muscle gel
carnitine
Xtend
liquid multi gels
Creapure
Dat was het geloof ik.
En ik gebruik alleen eigenlijk
whey
xtend
fish oil en de vitamines.
Dus alle andere shit heb ik voor niks hier xD.
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostHet belangrijkste voordeel is voor de verkopen. Ik vermoed sterk dat er flinke winst op wordt gemaakt want de prijs liegt er niet om.
15 euro voor 25 doseringen is echt geen woekerwinst !!! .
en mij gaat het om de snelheid . je kan perfect zonder whey als je een beetje naar je voeding kijkt . maar als het om snelheid gaat is peptopro /hydro whey velen malen beter TE NEMEN ROND JE TRAINING
ik gebruik het tijdens de training voornamelijk voor herstel , en als ik +- 30min na training een maaltijd heb .
dan ligt het niet op mij maag . iedereen doet natuurlijk wat hij wil . maar ik ben best tevreden met peptoproLast edited by mascotte; 20-05-2013, 00:12.You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...9 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-