Enercup 2013

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Enercup 2013

Hallo allemaal,

Zijn er mensen op dit forum die hier aan mee gaan doen?
    Het is eigenlijk gewoon de Flex cup van het noorden.

Het word gehouden in de gym waar ik train en ga wel kijken.
    meedoen is heel misschien iets voor over een jaar of 2 maar heb eigenlijk nooit de ambitie gehad het podium op te stappen en ben daar lichamelijk ook nog niet klaar voor in mijn ogen.
    dus zie het wel.

hier is meer info voor de mensen met interesse:
    https://www.facebook.com/groups/5000...20055/?fref=ts
    Home | Enercup 2013
    Home | Energym Assen
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Vet, gewoon een wedstrijd in je gym. Zou dan ook wel ff langsgaan om te kijken!
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Lekker in de buurt, het overwegen waard om even een kijkje te nemen

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
        Vet, gewoon een wedstrijd in je gym. Zou dan ook wel ff langsgaan om te kijken!
        klopt, is ook gaaf

ook gastoptredens van onder andere Bianca Sieberichs en Jeffrey latour zijn de moeite waard.
        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

ga cker kijken. Heb ook al een aantal gesproken doen, maar heb zelf die ambities niet.
          focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by Teddek View Post
            ga cker kijken. Heb ook al een aantal gesproken doen, maar heb zelf die ambities niet.
            Doet mathijs klein ook mee of weet je dat niet?
            Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

Bij deze de promofilm voor de Enercup! Een helemaal nieuwe wedstrijd in het Noorden! Tevens is de website sinds afgelopen weekend ook in de lucht. Hij is nog niet helemaal klaar maar er is op www.enercup.nl al genoeg informatie te vinden. Reden genoeg om dus even een kijkje te nemen!
              ENERCUP 28 SEPTEMBER 2013 - YouTube

Comment

Ik wil geen spellingsnazi zijn hoor, maar er staan toch wat storende spelfouten in de clip:

- Atletic
                - Belief it
                - Are you the nummer 1
                - Get member

Verder succes met de organisatie!
                Purist
                Verzuren zonder kuren
                ...ilse weet alles...

Comment

Leuk, kende het niet
                  Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Mn maatje wil misschien mee doen, en ik ga heel misschien wel kijken

Comment

klopt helemaal, we waren 4uur bezig hiermee..toen begaf het programma..we konden niet meer terug in de film, ondanks dat het was opgeslagen...helaas konden we toen niets meer...MAAR gelukkig word de wedstrijd top daar gaat het om.winnaarspakketten twv 1000 euro en ze worden steeds groter.We besteden dan liever tijd om meer voor de atleten te doen dan nog eens 4uur ervoor zitten. dus atleten staan centraal..kom je kijken?of meedoen?of heb je atleten?

Comment

Originally posted by Hooligan View Post
                        Mn maatje wil misschien mee doen, en ik ga heel misschien wel kijken
                        wie gaat er meedoen dan?

Comment

Originally posted by R2D2 View Post
                          Ik wil geen spellingsnazi zijn hoor, maar er staan toch wat storende spelfouten in de clip:

- Atletic
                          - Belief it
                          - Are you the nummer 1
                          - Get member

Verder succes met de organisatie!
                          klopt helemaal!!
                          we waren 4uur bezig hiermee..toen begaf het programma..we konden niet meer terug in de film, ondanks dat het was opgeslagen...helaas konden we toen niets meer...MAAR gelukkig word de wedstrijd top daar gaat het om.winnaarspakketten twv 1000 euro en ze worden steeds groter.We besteden dan liever tijd om meer voor de atleten te doen dan nog eens 4uur ervoor zitten. dus atleten staan centraal..kom je kijken?of meedoen?of heb je atleten?

Comment

BUMP:

Ik zag dit op muscleboard en aangezien ik wel een x een wedstrijd mee wil doen, maar die niet op zondag is, lijkt me dit wel gaaf btw.. En is nog redelijk in de buurt. Alleen twijfel ik of ik dit jaar mee zal doen of volgend jaar haha. Is dit ongeveer het zelfde niveau als Flex Cup D klasse? Is het niveau hoog/laag?
                            Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                            People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                            BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Wel mooi in de buurt, maar eens even kijken!
                              Last edited by jobr; 06-06-2013, 12:15.
                              SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X