Met welk BN lid zou je een keer willen trainen?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Inferno, Kevster, Robbie1970, Falstyr, Knulletje en Blocktoblock.
    Benchpress: 1x110 Deadlift: 1x215 Squat 1x150

Comment

mvos en dat ga ik volgende week doen, verder inferno, triple, jobr, en met patriciJAAAAAAAAAAA

Comment

In het algemeen House of gain
        Strength Within, Pride Throughout

Comment

Met Iron Mind en Mvos, denk ik veel van te kunnen leren en lijken me aardige gasten

Comment

Zou met heel veel mensen hier wel een keer samen willen trainen, denk dat ik volgende meet ook zeker probeer te komen. Denk dat ik nog veel kan leren qua techniek van anderen en omdat het leuk is natuurlijk.

En met Knulletje natuurlijk, kan ik me daarna lekker een maand lang depressief voelen omdat ik zo klein ben.
            Ernstig noh!

Comment

Ik ga voor BVDS (voeding & alternatief schema), Falstyr (zijn schema doorlopen), Iron Mind (cardio/voeding), Robbie1970 (rug / fitness by age), Mvos/Mrloaded (lijken me relaxte kerels), Knulletje (armen) & Suus/Patricia (meer over fitness icm het andere geslacht), en Wessle (reden ligt tussen Iron Mind en BVDS in).
              Lijst is over een paar maanden wss nog groter..

Comment

^Haha bedankt, voeding weet ik niet zo veel vanaf hoor, doe mn best om mn kennis wat te vergroten.
                Ernstig noh!

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                  en ergens is er een klein blond musclechickie die.....nehhh laat maar hahaha
                  Die mij zou uitlachen

Comment

Laat me niet lachen, je gained als de t*****. Ben overigens ook nog op zoek naar iemand die een baas is op het gebied van benen met name. Ik heb erg veel moeite met bijv. lunges :$ icm evenwicht. Met rug vooral met zagen en rechte houding overigens.

Comment

de gene waarvan ik denk het meest te kunnen leren.
                      Robbie1970 dus.
                      kevster en Mvos lijkt me ook erg vet!
                      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

krakzak.
                        Make it happen, shock everyone!

Comment

Met nibor.. 50% kans dat mijn droom uitkomt.

Comment

Ik weet helaas niet wie nibor is, behalve dat ik gisteren een hele smerige foto van hem onder de douche heb gezien.. Waarom moest ik nou weer op die link klikken
                            Ernstig noh!

Comment

Haha Fossah wilt met hem onder de douche .

Comment

Nooit in mijn gym echt een PLer gezien dus krijg nooit echt feedback op techniek etc. Zou daarom Inferno zeggen, besteed volgens mij erg veel aandacht aan juiste techniek
                                "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X