metabolic damage

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• metabolic damage

Ergens stoort ie me soms een beetje, geen idee waarom overigens, maar de man heeft een hele duidelijke, genuanceerde en concrete manier van uitleggen. Zeker deze 3 logjes zijn wellicht interessant. De conclusies zijn wellicht niks nieuws maar er zitten veel nuances in.

BioLayne Video Log 9 - Metabolic Damage - YouTube

BioLayne Video Log 15 - Metabolic Damage v2.0 (Metabolic Capacity) - YouTube

BioLayne Video Log 16 Metabolic Damage v3.0... Damage Control (A Mechanistic Discussion) - YouTube
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Kun je niet zelf een filmpje schieten met een samenvatting? haha . Je deelt interessante items, maar soms net iets te lang voor de gemiddelde gebruiker.

Comment

Dan moet de gemiddelde gebruiker niet kijken, alleen voor de geïntereseerden natuurlijk . Vind juist de nuances wel leuk en interessant.
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
        Dan moet de gemiddelde gebruiker niet kijken, alleen voor de geïntereseerden natuurlijk . Vind juist de nuances wel leuk en interessant.
        Ofcourse. Misschien is het handig om er kort bij te vermelden wat hij in 1,5 uur gaat zeggen om interesse te wekken bij leden . Als ik morgen de tijd heb ga ik ze wel even bekijken. Thanks voor t delen.

Comment

ja waar gaat het eigenlijk over?
          focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Goeie stukken. Heb ze eerder al eens bekeken.
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Interessante stukken, goed op zinloze tijd op school te vullen :P
              Thanks

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X