weer een supplement topic:P

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• weer een supplement topic:P

ik zag de aanbieding nr1&magnifecent en ik las de omschrijving lijken mij best wel een goeie spul ik zou graag nog zo snel mogelijk massa proberen te winnen liefst 5 kilo en dan kan ik cutten, maar wou graag weten als er slechte stoffen zijn in deze supplement, ik ga altijd voorzichtig om met supplementen wil niet zoma iets te kopen zonder er genoeg informatie over te weten

Niet altijd alles geloven wat op de verpakking staat

Volgens mij zijn nr1 en magnificent gewoon een mix van allerlei producten
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Ik gebruik al een lange tijd Magnificent en ben er zeer tevreden over.. ik heb ook deze keer voor de "combi-deal" gekozen, Nr1 bevat veel goede stoffen die er voor zorgen dat je onder andere minder snel verzuurd, je krijgt er wat extra energie en uithoudingsvermogen van en het verbeterd je herstel. Het geeft mij vrij weinig tot geen extra energie, maar ik ben op zich zeer te spreken over de algemene werking, gebruik hem alleen voor het trainen.. vind het onzin om het 's ochtends in te nemen.

Het is geen echte pre-workout waar je gekke focus en/of pomp van krijgt, maar de stoffen doen wat ze moeten doen.

Ik heb het vandaag gewoon gecombineerd met wel een echte pre-workout en dat ging prima.
      SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

ik had nog een pot magnificent staan . drink nu gewoon 1scoop tijdens het trainen .
        You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Originally posted by mascotte View Post
          ik had nog een pot magnificent staan . drink nu gewoon 1scoop tijdens het trainen .
          Beetje zonde om het tijdens de training te nemen, de amino's heb je juist nodig direct na het trainen en de snelle koolhydraten (Waxy Maize Starch, Dextrose) ook, heel veel mensen nemen na het trainen alleen eiwitten, het is ook zeker aan te raden om snelle koolhydraten te nemen.

Comment

Bij zulke mixjes heb ik altijd het gevoel dat je precies niks krijgt. Dat ze van alles erin stoppen en dan vooral ondergedoseerd.

Comment

Originally posted by jobr View Post
              Beetje zonde om het tijdens de training te nemen, de amino's heb je juist nodig direct na het trainen en de snelle koolhydraten (Waxy Maize Starch, Dextrose) ook, heel veel mensen nemen na het trainen alleen eiwitten, het is ook zeker aan te raden om snelle koolhydraten te nemen.
              ik knal er wel een portie peptopro doorheen

voor training voorheen hydro whey , erna ook .

nu doe ik het zo

maaltijd 1.5uur voor training
              tijdens magnificent /peptopro (tot de pot magnificent leeg is )
              na training whey shake ====>1.5uur erna maaltijd

doe het goed op die manier
              You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

Comment

ik knal er wel een portie peptopro doorheen

voor training voorheen hydro whey , erna ook .

nu doe ik het zo

maaltijd 1.5uur voor training
                tijdens magnificent /peptopro (tot de pot magnificent leeg is )
                na training whey shake ====>1.5uur erna maaltijd

doe het goed op die manier
                Geen snelle koolhydraten direct na het trainen, peptopro zit al in magnificent.. beetje dubbel op.

Comment

waarom voor hydro whey en niet gewoon isolaat ofzo?
                  Denk je werkelijk dat je die supersnelle eiwit opname merkt tegenover normale isolaat?
                  Zelf pak ik altijd gewoon een eiwit shakeje uurtje voor training en onder de training heb ik dan 1 of 2 eiwit reepjes icm Xtend door mijn water, en om het af te sluiten weer een eiwit shakeje na mijn training.

Comment

Geen snelle koolhydraten direct na het trainen, peptopro zit al in magnificent.. beetje dubbel op.
                    maar 3gram ofzo zit in die magnificent . is om de smaak te verdoezelen van de pepto .

verder neem ik gewoon snelle carbs tijdens het trainen en niet erna !

enne die magnificent is geadviseerd na het trainen (maar vanwege er zoveel carbs inzitten neem ik het tijdens)
                    gewoon whey shake erna , of geen whey shake en 40min later maaltijd als ik vroeg kan eten

Comment

Originally posted by Dutchpride View Post
                      waarom voor hydro whey en niet gewoon isolaat ofzo?
                      Denk je werkelijk dat je die supersnelle eiwit opname merkt tegenover normale isolaat?
                      Zelf pak ik altijd gewoon een eiwit shakeje uurtje voor training en onder de training heb ik dan 1 of 2 eiwit reepjes icm Xtend door mijn water, en om het af te sluiten weer een eiwit shakeje na mijn training.
                      die hydro whey heb ik eens voor de gein besteld omdat 3xl er zo goede ervaringen mee had .
                      zonder iets aan te passen werd ik er droger van . nu neem ik het niet meer (was iets van 32€ bij b&f dus ipv gewone whey was ie zeker goed geprijsd . wat had ik te verliezen

Comment

maar 3gram ofzo zit in die magnificent . is om de smaak te verdoezelen van de pepto .

verder neem ik gewoon snelle carbs tijdens het trainen en niet erna !

enne die magnificent is geadviseerd na het trainen (maar vanwege er zoveel carbs inzitten neem ik het tijdens)
                        gewoon whey shake erna , of geen whey shake en 40min later maaltijd als ik vroeg kan eten
                        Je moet het zelf weten, als jij je er goed bij voelt.. probeer alleen wat advies te geven, maar jij zweert erbij of je bent gewoon eigenwijs

Comment

Ah jah inderdaad als ie was afgeprijsd prima!
                          Want toen ik keek was ie 10 euro ofzo duurder dus vandaar als je er dan voor kies zou ik het raar vinden.
                          Maar jou reden snap ik dan!

Comment

Je moet het zelf weten, als jij je er goed bij voelt.. probeer alleen wat advies te geven, maar jij zweert erbij of je bent gewoon eigenwijs

Wat begrijp ik niet ?.

volgens mij ben ik ergens aan het overlezen want ik begrijp je advies niet goed .

wat ik wel heel erg op prijs stel . moest ik het begrijpen

Comment

Wat begrijp ik niet ?.

volgens mij ben ik ergens aan het overlezen want ik begrijp je advies niet goed .

wat ik wel heel erg op prijs stel . moest ik het begrijpen
                              Ik raadt je aan om snelle koolhydraten te nemen direct na het trainen in combinatie met amino's of eiwitten maar deze moet je lichaam eerst zelf weer afbreken tot aminozuren. Verschil is minimaal.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X