ik zag de aanbieding nr1&magnifecent en ik las de omschrijving lijken mij best wel een goeie spul ik zou graag nog zo snel mogelijk massa proberen te winnen liefst 5 kilo en dan kan ik cutten, maar wou graag weten als er slechte stoffen zijn in deze supplement, ik ga altijd voorzichtig om met supplementen wil niet zoma iets te kopen zonder er genoeg informatie over te weten
weer een supplement topic:P
Collapse
X
-
Ik gebruik al een lange tijd Magnificent en ben er zeer tevreden over.. ik heb ook deze keer voor de "combi-deal" gekozen, Nr1 bevat veel goede stoffen die er voor zorgen dat je onder andere minder snel verzuurd, je krijgt er wat extra energie en uithoudingsvermogen van en het verbeterd je herstel. Het geeft mij vrij weinig tot geen extra energie, maar ik ben op zich zeer te spreken over de algemene werking, gebruik hem alleen voor het trainen.. vind het onzin om het 's ochtends in te nemen.
Het is geen echte pre-workout waar je gekke focus en/of pomp van krijgt, maar de stoffen doen wat ze moeten doen.
Ik heb het vandaag gewoon gecombineerd met wel een echte pre-workout en dat ging prima.SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET
Comment
-
ik had nog een pot magnificent staan . drink nu gewoon 1scoop tijdens het trainen .You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
-
Originally posted by mascotte View Postik had nog een pot magnificent staan . drink nu gewoon 1scoop tijdens het trainen .SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET
Comment
-
Originally posted by jobr View PostBeetje zonde om het tijdens de training te nemen, de amino's heb je juist nodig direct na het trainen en de snelle koolhydraten (Waxy Maize Starch, Dextrose) ook, heel veel mensen nemen na het trainen alleen eiwitten, het is ook zeker aan te raden om snelle koolhydraten te nemen.
voor training voorheen hydro whey , erna ook .
nu doe ik het zo
maaltijd 1.5uur voor training
tijdens magnificent /peptopro (tot de pot magnificent leeg is )
na training whey shake ====>1.5uur erna maaltijd
doe het goed op die manierYou gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
Comment
-
Originally posted by mascotte View Postik knal er wel een portie peptopro doorheen
voor training voorheen hydro whey , erna ook .
nu doe ik het zo
maaltijd 1.5uur voor training
tijdens magnificent /peptopro (tot de pot magnificent leeg is )
na training whey shake ====>1.5uur erna maaltijd
doe het goed op die manierSUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET
Comment
-
waarom voor hydro whey en niet gewoon isolaat ofzo?
Denk je werkelijk dat je die supersnelle eiwit opname merkt tegenover normale isolaat?
Zelf pak ik altijd gewoon een eiwit shakeje uurtje voor training en onder de training heb ik dan 1 of 2 eiwit reepjes icm Xtend door mijn water, en om het af te sluiten weer een eiwit shakeje na mijn training.
Comment
-
Originally posted by jobr View PostGeen snelle koolhydraten direct na het trainen, peptopro zit al in magnificent.. beetje dubbel op.
verder neem ik gewoon snelle carbs tijdens het trainen en niet erna !
enne die magnificent is geadviseerd na het trainen (maar vanwege er zoveel carbs inzitten neem ik het tijdens)
gewoon whey shake erna , of geen whey shake en 40min later maaltijd als ik vroeg kan etenYou gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
Comment
-
Originally posted by Dutchpride View Postwaarom voor hydro whey en niet gewoon isolaat ofzo?
Denk je werkelijk dat je die supersnelle eiwit opname merkt tegenover normale isolaat?
Zelf pak ik altijd gewoon een eiwit shakeje uurtje voor training en onder de training heb ik dan 1 of 2 eiwit reepjes icm Xtend door mijn water, en om het af te sluiten weer een eiwit shakeje na mijn training.
zonder iets aan te passen werd ik er droger van . nu neem ik het niet meer (was iets van 32€ bij b&f dus ipv gewone whey was ie zeker goed geprijsd . wat had ik te verliezenYou gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
Comment
-
Originally posted by mascotte View Postmaar 3gram ofzo zit in die magnificent . is om de smaak te verdoezelen van de pepto .
verder neem ik gewoon snelle carbs tijdens het trainen en niet erna !
enne die magnificent is geadviseerd na het trainen (maar vanwege er zoveel carbs inzitten neem ik het tijdens)
gewoon whey shake erna , of geen whey shake en 40min later maaltijd als ik vroeg kan etenSUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET
Comment
-
Originally posted by jobr View PostJe moet het zelf weten, als jij je er goed bij voelt.. probeer alleen wat advies te geven, maar jij zweert erbij of je bent gewoon eigenwijs
Wat begrijp ik niet ?.
volgens mij ben ik ergens aan het overlezen want ik begrijp je advies niet goed .
wat ik wel heel erg op prijs stel . moest ik het begrijpenYou gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
Comment
-
Originally posted by mascotte View PostWat begrijp ik niet ?.
volgens mij ben ik ergens aan het overlezen want ik begrijp je advies niet goed .
wat ik wel heel erg op prijs stel . moest ik het begrijpenSUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
8 uur geleden -
-
door ersatzakkusIn der heutigen umweltbewussten Zeit ist die Wahl der richtigen Batterien für ein nachhaltiges Leben entscheidend. Ob durch das Fahren eines E-Bikes...1 day ago
-
door careerokayAre you currently on the lookout for Jobs in Karachi? In this article, we will explain how Karachi’s job market is bustling with opportunities spanning...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
2 dagen geleden -
-
door youcancreativeengineIn the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
5 dagen geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
6 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse