stofwisseling!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Tjah hoe serieus kunnen we zijn..dit is een forum vol mannen, in het wild vechten ze, hier typen we

Wij kunnen je stofwisseling niet ruiken, hier heb je een link voor mijn thread dat op een goed niveau uitlegd hoe stofwisseling in het algemeen werkt:

http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...vertering.html

Zoals eerder gezegd kun je het beste een voedingsschema excel bestand downloaden en invullen, daar zullen dan antwoorden op je vraag komen..of je wil aankomen, afvallen of zo blijven, daar staat het allemaal.

typo:iphone

Comment

Originally posted by pescatore View Post
      Echt top referenties man, goeie vraag dinges en een bloemen-ding-wijven-website! Ga ook meteen kauwgom en ijswater halen
      Je mag mij trouwens ook masseren terwijl je zingt, volgens hun wordt je dan zoals Peter André

Comment

Ja maar ik weet niet precies of ik matige beweging heb of geringe beweging wat denken jullie als je dit zo zit
        7:30 wakker ontbijten
        8:00 naar school tot 15:10, zittne in les lopen door school beetje ouhoeren
        15:10 naar huis appeltje eten tot 5 op de computer ofzo of soms beetje lopen door stad
        17:00 avond eten
        18:30 naar fitness doe ik ongeveer dagelijks een uurtje
        daarna kom ik thuis eet ik me kwark douche ff op de pc dan slapen

Wat denken jullie wat ik heb als dagelijkse beweging ?

Comment

Originally posted by HDready View Post
          Je mag mij trouwens ook masseren terwijl je zingt, volgens hun wordt je dan zoals Peter André
          Zeer effectief heb ik idd gelezen
          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Oke ik stop met ud2, ik ga voortaan mijn vriendin masseren terwijl ik zing, ijswater drink en kauwgom kauw
            BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Slim je zult merken dat je binnen ene paar weken meer bent afgevallen dan een persoon die gemiddeld 1 uur per dag cardio doet ! ;P

Comment

Originally posted by Gus View Post
                Oke ik stop met ud2, ik ga voortaan mijn vriendin masseren terwijl ik zing, ijswater drink en kauwgom kauw
                Zolang je punt 4 maar niet vergeet, zo veel mogelijk typen..een uur lang typen om 100kcal te verbranden..wat wil je nog meer? Bodybuilding begint bij bodynet!

Comment

Hahah als dat zo was dan zou ik 2400 calorien per dag verbranden.. en zou ik het niet eens erg of moeilijk vinden ook

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X