Probleem bij squatten-smith

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Probleem bij squatten-smith

hallo,

ik ben nu al een tijdje bezig met fitnessen en het bevalt me allemaal zeer goed.
    Alleen zit ik met een probleem bij het squatten: Mijn sportschool heeft alleen een smith machine om in te squatten...
    Mijn vraag is dus: moet ik doorgaan met squatten in de smith machine of hiermee stoppen en het laten bij deadlifts?

Een andere sportschool is nu nog niet mogelijk vanwege financiƫle mogelijkheden.

Mvg Quinten

Roeien met de riemen die je hebt.

Je kunt in de smith ook prima hack squaten of front squaten.
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Ik heb zelf geen goede ervaringen met de smith machine en als ik jou was zou ik er in ieder geval niet in back squatten. Hack of front squats heb ik geen ervaring mee.

Comment

idd alleen frontquats, hoewel ik vind dat je kan frontsquatten zonder rack, gewoon powercleanen en dan squatten
        powerliftcompetitie PR's SQ: 145 --- BP : 112,5 --- DL: 190

Comment

Originally posted by Quintuu View Post
          hallo,

ik ben nu al een tijdje bezig met fitnessen en het bevalt me allemaal zeer goed.
          Alleen zit ik met een probleem bij het squatten: Mijn sportschool heeft alleen een smith machine om in te squatten...
          Mijn vraag is dus: moet ik doorgaan met squatten in de smith machine of hiermee stoppen en het laten bij deadlifts?

Een andere sportschool is nu nog niet mogelijk vanwege financiƫle mogelijkheden.

Mvg Quinten
          als je een dip toestel hebt, neem je gewoon de bench bar je legt die op de hendels van dip toestel, je hangt dan je gewichten eraan en je squat. Beetje creatief zijn.
          Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
            Roeien met de riemen die je hebt.

Je kunt in de smith ook prima hack squaten of front squaten.
            inderdaad de hack squat in de smith vind ik fijner als los.

Comment

Zerchersquats....

Dead-start Zercher Squats - YouTube
              .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
              There is no failure except in no longer trying

Comment

Als je echt op strongman wilt gaan en puur voor kracht wil trainen is een andere gym toch een betere optie, hoezo zou men anders squatten?
                Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"

Comment

nvt..
                  Last edited by Beachboy; 11-06-2013, 20:11.
                  .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                  There is no failure except in no longer trying

Comment

ten eerste bedankt voor de reacties,
                    in de dip machine zal niet gaan, is niet tot de beschikking.
                    Ik denk dat ik maar over ga op de hack squats, tot de tijd dat ik een gym in de buurt heb gevonden die wel een squat-rek heeft + een aantrekkelijk abbo.

Comment

Hack squats is gewoon pure quads Eh wel rekening mee houden.

Comment

Power Clean+Front Squat 315x9 - YouTube
                        Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X