Goedkoopste manier om te printen? [zwart / wit]

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Goedkoopste manier om te printen? [zwart / wit]

De titel zegt het al... Wat is het ALLER goedkoopste manier om te printen? Ik wil zo'n BB boek uitprinten van 340 paginas erg interessant gaat over goed eten enz. Maar alleen als ebook vekrijgbaar. E n wou hebben een HP laserjet nog iets maar dat kost 0,20 per pagina kom ik heel duur uit!
    zijn er print services of wat voorn printers zijn goedkoopst?

Volgens mij kan je eens gaan rond horen bij printshops in de buurt, betaal je ook wel tegen 20 cent volgens mij maar zou het mischien niet goedkoper uitkomen om gewoon het boek te kopen?

Comment

Wou je een printer kopen? Dan zou ik nog eerder een tablet kopen. Is vast niet het enige boek wat je tegenkomt
      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Bestel het boek op internet?
        Not with the lights on baby, i'm bulking.

Comment

Waarom lees je het niet digitaal? Je gaat toch geen 340 pagina's uitprinten als je het ook digitaal kunt lezen. Koop bijv een tablet, een iPad mini ofzo. Die heb je al voor 300 euro. Als je eenmaal bezig bent met voeding en krachtsport, dan blijf je lezen, dus dan is zo'n tablet nogal handig.

Comment

Op het werk?
            Als ik veel moest printen deed ik het gewoon op het werk ahahaha.

Comment

Originally posted by Dutchpride View Post
              Op het werk?
              Als ik veel moest printen deed ik het gewoon op het werk ahahaha.
              Hahhaah, die good old times toen we op school zon reusachtige printer hadden en er nog GEEN scanner aanwezig was, kon dus zoveel printen als je maar wilde! Werd altijd msibruik van gemaakt haha iemand deed ooit 1000 paginas die leraar kei boos hahah.. Wel jammer kan nu niet meer
              En ik wil liever echt de papier in me ahnden hebben en dat ik het lekker overal mee kan nemen en geen gedoe met laten liggen of als het valt ofzo. Heb net een print service indebuurt gevonden, doet voor 0,07 cent per pagina. Dus doen? Ik ga idd steeds meer lezen vind het steeds interessanter worden. Hopelijk jullie goede feedback!

Comment

Ohja: kom ik goedkoper uit met een ereader [kosten toch €300?] ofgewoon uitprinten, in totaal kost het mij dan €16 voor dit boek. Wil nog andere boeken lezen. Zoals the encyclopedia of modern bb by arnold. Maar die kan ik natuurlijk niet uit alten printen haha 900 blz.
                - Is het trouwens slecht om naar een scherm te staren? of is zon ebook / ipad daarop afgesteld?

Comment

Originally posted by hetjongetje View Post
                  Ohja: kom ik goedkoper uit met een ereader [kosten toch €300?] ofgewoon uitprinten, in totaal kost het mij dan €16 voor dit boek. Wil nog andere boeken lezen. Zoals the encyclopedia of modern bb by arnold. Maar die kan ik natuurlijk niet uit alten printen haha 900 blz.
                  - Is het trouwens slecht om naar een scherm te staren? of is zon ebook / ipad daarop afgesteld?
                  Zorg gewoon dat je scherm niet te fel staat en je ook omgevingslicht hebt, dan kan het geen kwaad hoor

Comment

Originally posted by hetjongetje View Post
                    Als je 20 boeken verder bent, dan heb je spijt dat je geen tablet gekocht hebt. Bovendien is die tablet nog lichter ook dan het boek zelf en je kunt er nog meer mee.

Comment

Originally posted by Dynamix View Post
                      Als je 20 boeken verder bent, dan heb je spijt dat je geen tablet gekocht hebt. Bovendien is die tablet nog lichter ook dan het boek zelf en je kunt er nog meer mee.
                      ik ben er al over uit, het word een ereader! Deze word het dan: Kobo Glo Edition E-reader? Bestel nu bij wehkamp.nl
                      Iemand ervaring mee? En kan een ereader veel en grote afbeeldingen weergeven? Of moet ik dan weer een tablet nemen [maar die leest weer minder fijn geloof ik]

Comment

Je hebt ook speciale e-books daar zit een speciale laag op het beeldscherm zodat je het makkelijker kan lezen.Een soort anti reflexie laag (heeft ipad etc niet/minder).
                        Quitters never win !

Comment

Asus Smart 10" ME301T-1B022A tablet kopen | VERGELIJK.NL | Goedkope tablets online

ik gebruikte hem veel op school in de trein- auto enzo. je kan er eventueel zelfs films opzetten als je ze convert. kost iets meer maar je kan er ook veel meer mee.

tevens kan ik dan wel ff een mapje op dropbox maken en hem met je sharen met een collectie van iets van 300 boeken, wel engelstalig

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X