Beste lezers, ik ben nu zon 4-5 maanden actief bezig in mijn sportschool om de hoek (+/-5x per week). ik sport gemiddeld een uur soms iets korter soms iets langer. momenteel wissel ik af Been Buik, of Buik Arm, sinds 4 maanden let ik erg op wat ik eet en, drink bijna geen alcohol meer. vorige maand begonnen aan Whey en NR1. mijn goal eigelijk voornamelijk strakke buik, benen zijn altijd al vrij gespierd geweest doordat ik van kleins af aan altijd actief heb gesport, onderandere voetbal,landmacht,etc. ik ben niet op zoek om de ultieme hulk te worden, maar zou graag een zichtbare 6 pack willen met een paar mooie armen, mijn vraag, 1.) moet ik nu juist wel veel cardio doen ? rennen zwemmen fietsen, of juist volledig niet en aankomen in spier ? waarschijnlijk als ik dit forum af ga zijn hier natuurlijk al veel van dit soort vragen geweest met uitgebreide antwoorden maar ik heb los van dit nog wat vragen. 2.) NR1 Stoppen na een maand ? of kan ik de pot leeg maken ? 3.) als ik mijn buik aanspan, beginnen de blokjes te verschijnen, zodra ik los laat komt de normale buik naar voren, als ik crunches blijf pushe, zal dit uiteindelijk veranderen ? of blijft dit zo ?(naar mijn idee heb ik geen dike buikt, opzich zou wel iets van de laag afkunnen) 4.) als ik nu zou afslanken gaat dit mij ook ten koste van spier ? wat is de beste manier om af te slanken zonder spierverlies ? ik hoop dat iemand mij kan helpen ! alvast bedankt !

Comment