'Better Belly'

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 'Better Belly'

Op mijn sportschool zie ik steeds vaker (eigenlijk alleen maar vrouwen), de zaal binnenkomen met doorzchtig plastic folie om hun middel.
    Over dat folie krijge ze dan een speciale riem en die is aangesloten op een of ander elektronisch apparaatje, dit heet 'Better Belly'.
    En met dit alles doen ze dan cardio-oefeningen zoals fietsen, rennen of op een cross-trainer.
    Het schijnt dan dat je hierdoor sneller buikvet verliest ofzo, maar is dit nou echt waar of is dit gewoon gezeik?
    Ik snap er in ieder geval vrij weinig van.
    You don't quit when you're tired.
    You quit when you're done.

Haha het lijkt mij niet geloofwaardig. Er was al een topic over zo te zien.

http://forum.bodynet.nl/algemeen/413...ter-belly.html
    Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Niet waar, spot reductie gaat niet. Enige wat werkt voor vet verliezen is een goed dieet waarbij je je calorieën telt
      17 jaar, 3x95 BP 1x130 SQ 1x170 DL 1x70 CJ 1x100 Fsq
      Frank yang.
      R.I.P Zyzz.

Comment

Niet te vergeten dat ze onnodig temperatuur van lichaam ermee verhogen..

Comment

Door de zogenaamde plaatselijke temp verhoging zou je op die plek sneller vet verbranden, zodra hiermee begonnen word word er vaak ook op de voeding gelet en gaat de persoon in kwestie ( meer / beter ) sporten.

De taille omvang zal in de eerste paar weken erg snel afnemen ( logisch ) Waar door mensen denken dat dit gedaan word door de Better Belly

Comment

Dat is voor luie wijven die gewoon op hun kont willen blijven zitten of willen appen op de crosstrainer en dan thuis weer aan de chocola "want dat hebben ze dan wel verdiend".
            Echte vrouwen zul je er niet mee aantreffen, die zitten in het krachthonk, naast jou.
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Het valt wel op dat het voornamelijk wat oudere vrouwen zijn en ook zijn ze niet echt extreem dik, ze staan dan een uur op zo'n cardioapparaat met zo'n band om en dan gaan ze weer weg.
              You don't quit when you're tired.
              You quit when you're done.

Comment

Nou, wikkel jezelf in folie en knallen!
                Not with the lights on baby, i'm bulking.

Comment

Originally posted by uwotm8 View Post
                  Niet waar, spot reductie gaat niet. Enige wat werkt voor vet verliezen is een goed dieet waarbij je je calorieën telt
                  calorieën tellen is zo overrated.

Comment

Met betterbelly verlies je veel vocht rondom je buik. Dus mensen kijken in de spiegel en denken dat ze het al gelijk kunnen zien dat ze vet zijn verloren... Maar na een glas water drinken hebben ze het er al weer bij. Tjah, jezelf voor de gek houden werkt nu eenmaal goed.
                    Voor een wedstrijdvoorbereiding lijkt het me best nuttig, maar verder?

Originally posted by Beaudien View Post
                    Dat is voor luie wijven die gewoon op hun kont willen blijven zitten of willen appen op de crosstrainer en dan thuis weer aan de chocola "want dat hebben ze dan wel verdiend".
                    Echte vrouwen zul je er niet mee aantreffen, die zitten in het krachthonk, naast jou.
                    Hahahaha heeeerrrrlijk
                    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Hahahaha bij mijn oude sportschool was een kerel die had een heel vuilniszakkenpak in elkaar geflanst met alu folie en deed daarmee zijn cardiosessies. Niet erg goed lijkt mij...
                      The expert in anything was once a beginner..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X