Balans

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Balans

Wie maakt er zo af en toe eens een balans op hoe het zit met zijn vorderingen. IK doe dat zo om de 6maanden, schouders, rug en benen zijn bij mij goed voorruit gegaan, mijn minpunt blijven de biceps die willen maar niet groeien, hoewel ik sterker ben geworden .en ik heb hier serieus problemen mee, ze zijn 43cm en dt waren ze vorig jaar ook .

Grtz
    stil growing

Dit doe ik meestal met foto's maar mijn digitale camera is kapot. Mijn benen zijn ieder geval flink vooruit gegaan. gister heb ik staan squaten met 190 kilo ging makkelijk 6x. Maar mijn benen zijn niet echt serieus groot vind ik zelf.
    Mijn biceps willen ook niet zo goed, triceps gaan juist weer heel goed..

Grtz.
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Echt een balans opmaken doe ik niet. Ik weet van mezelf dat triceps heel erg achterlopen. Dit was een jaar terug ook zo, ik heb vanalles geprobeerd, maar tevergeefs. Is denk ik deels genetisch, want ze zijn wel aardig sterk.

Om de zoveel tijd meet ik wat omtrekken, en schrijf ik mij trainingsgewichten op.
      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (harold @ Apr. 11 2005,21:36)]Dit doe ik meestal met foto's maar mijn digitale camera is kapot. Mijn benen zijn ieder geval flink vooruit gegaan. gister heb ik staan squaten met 190 kilo ging makkelijk 6x. Maar mijn benen zijn niet echt serieus groot vind ik zelf.
        Mijn biceps willen ook niet zo goed, triceps gaan juist weer heel goed..

Grtz.
        190 kg 6x...
        good work man
        men complimenten

Comment

ik doe het ook met fotos elke half a jaar. me borst loopt achter ik denk ook dat het genetische aanleg is want me schouders en rug zijn veel groter als borst. benen zijn dit half jaar flink gegroeit mij squat ligt nu op 150 8x alleen kuiten blijven conditionele kuiten dus lange spier.grts

Comment

als ik train doe ik dat constand dat wil zeggen iedere keer checken hoe het na de training is, maar een echte update meestal iedere 6 weken.

f
            als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

1x in de 8 weken meet ik alles, alleen mijn spierballetjes willen maar niet

het kan ook zo zijn dat er nog steeds vet af blijft gaan, en daardoor geen cm's er bij komen, gewicht blijft ook nog steeds het zelfde.
              ik zie wel dat het er wat gespierder uit ziet, maar de cm's blijven uit.
              Sponsored by:
              Inshapesupplements

Comment

Al jaren niet meer eigenlijk.
                Weeg wel ongeveer wekelijks maar meer ook niet.

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

van meten word je depressief van de spiegel ook trouwens .....Nakuren en dan je zo weg zien zakken en alles hangt er nog is slap bij ... kan wel een heel huis omver gooien zo depri ben ik nu.Trainen zit er ook niet in......Heb geen lekkere training meer mijn motivatie is op dit moment gone maar ach je moet gewoon doorblijven trainen!!!....

daarbij let ik ff niet meer op de spiegel,weegschaal of meters fuck het maar ff allemaal.... ..

je ken beter gewoon nergens opletten en gewoon lekker trainen ! !

Comment

Klinkt goed XENO

En dit alles van een Winstrol only kuurtje, jij moet maar niet aan de test gaan dan wordt alles nog 1000x zo erg! En dan maken de meeste weer de fout om snel weer te gaan kuren!

Kom op ouwe rugridder!!!

Ontopic:

Jij houdt je balans toch bij doormiddel van je webcamfilmpjes?
                    Mr. HOLLAND 2006 NAC
                    Mr. HOLLAND 2007 NAC
                    3e Mr. WORLD 2007 NAC

Comment

stamp ook wel gewoon door bardie .. alleen ga ff rustig aan doen op dit moment

Comment

niet zo down freekie, je moet blij zijn, er zijn niet veel jongens van jou leeftijd die er zo uit zien hoor
                        Sponsored by:
                        Inshapesupplements

Comment

Xeno en een winstrol kuurtje?? heb ik wat gemist. Ik dacht dat hij alleen van die prohormone shit heeft gebruikt..

grtz.
                          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

dat ook...

ontopic: ik kijk wel in de spiegel maar zelf zie je niet zo als je iedere dag kijkt omdat je dan steeds een klein beetje ziet groeien. als ik ouwe foto bekijk, dan zie ik wel duidelijk verschil

stats :
                            - 17 jr
                            - 86 kg
                            - 1,88 m
                            - 8-10% bf

Comment

quote=harold,Apr. 12 2005,18:20]Xeno en een winstrol kuurtje?? heb ik wat gemist. Ik dacht dat hij alleen van die prohormone shit heeft gebruikt..

grtz.[/quote]
                              dacht ik ook stiekem snoepen die xeno vandaar ??
                              valt me wel weer tegen van xeno, hij was nog wel van eerst 5 jaar goed trainen voordat ik aan de as ga, maar ja de verleiding was te groot (geen geduld).

Want je weet als je traint komt de rest vanzelf...

f

als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X