alchol en fitness

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• alchol en fitness

hoe zit dit nou. er zou volgens velen een hele negatieve invloed zijn met tergelijkertıjd bıer drınken en dan sporten. tog lıjkt mıj dıt nıet een hele grote beınvloed factor? kıjk naar geordie/jersey shore. ze zuıpen dr eıgen elke nacht klem. eten nıet zo gezond als zou kunnen. hebben de volgende dag een hangover. en tog zıjn ze ontzettend gespıer

ıemand enıg ıdee waarom?

Ze gaan vaak met anna bowlen

Comment

Dat is televisie hé

Comment

Originally posted by mikaildelhij View Post
        en tog zıjn ze ontzettend gespıer
        Even je TV bijstellen ,want de verhoudingen klopppen niet.
        "ontzettend gespierd" epic
        Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

nou vooral van jersey shore ronnie bijvoorbeeld heeft best wat spıermassa

Comment

Wow echt vet topic!!! Bier is goedddddddd.
            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Liever niet, maar doe het met mate. Als ik drink (of junk), dan doe ik dat op trainingsdagen zodat de kcal eerder kunnen worden gebruikt voor spieropbouw dan voor vetopslag. Als je over een week genomen niet veel meer kcal binnenkrijgt dan je verbrandt dan zul je niet snel vetter worden.

Comment

Jackie D & Johnny W
                I don't give a damn what you think..I'm doing this for me, so fuck the world feed it beans, it's gassed up, if it thinks it's stopping me..I'ma be what I set out to be, without a doubt undoubtedly..And all those who look down on me I'm tearing down your balcony.

Comment

Oooooooo dus kan gewoon 20 biertjes drinken en de volgende dag minder eten?
                  "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                    Oooooooo dus kan gewoon 20 biertjes drinken en de volgende dag minder eten?
                    In één glas bier van 200 ml zit 5,8 gram koolhydraten en in totaal 90 kcal, dus reken maar uit. Je compenseert het met de carbs op dezelfde dag, niet met de volgende dag. Het is niet optimaal, maar ik vind dat je soms helemaal los moet kunnen gaan. We trainen voor een beter leven, we leven niet alleen om te trainen.

Comment

Nocerino wel dies ineens hardcore enZ.

Comment

Ik groei als kool op bier, Johan Cruijff dacht dat de duitsers zo groot en gespierd waren omdat ze veel bier dronken

Comment

Originally posted by Dynamix View Post
                          In één glas bier van 200 ml zit 5,8 gram koolhydraten en in totaal 90 kcal, dus reken maar uit. Je compenseert het met de carbsop dezelfde dag
                          Dat is ws nog wel het slechtste wat je kan doen. Blijf liever normaal eten en zie het bier als kcal overschot. Je zal kwa vp echt geen verschil merken.

Maar pas op met door zakken. Dat kost je minstens 2 dagen oa door slecht eten de volgende dag.
                          focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Drinken in het weekend is in elk geval minder dramatisch dan rondom je trainingen
                            (@Dynamix)

Comment

Het eerste wat een overschot aan alcohol doet, is je herstel afremmen. Echt spier afbreken zal wel meevallen, maar een avondje doorzakken na een pittige training brengt je niets goeds. Dan kan je beter niet trainen als je doorzakt.
                              Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X