verschillende vet percentage's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• verschillende vet percentage's

ik laat mij vaak me vet percentage opmeten .
    ik heb het probleem dat mijn waardes heel vaak afwijken ,kan der geen pijl op trekken
    heb soms 7,1 tot het hoogste nu gemeten 10,3.
    en dat kan van dag tot dag verschillend zijn.
    hebben meer mensen hier last van af ben ik een rare vogel ?
    No pain no gain

Lekker boeie, gaat er toch om hoe je eruit ziet?
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Hoe laat je het opmeten en is het telkens dezelfde persoon die het opmeet?
      I don't give a damn what you think..I'm doing this for me, so fuck the world feed it beans, it's gassed up, if it thinks it's stopping me..I'ma be what I set out to be, without a doubt undoubtedly..And all those who look down on me I'm tearing down your balcony.

Comment

Hoe wordt het gemeten dan? Met weegschalen varieert het idd enorm, huidplooimetingen geven bij mij meestal wel vrij consistente metingen. Zoals Noce wel zegt, belangrijkste is hoe je eruit ziet en hoe je je voelt

Comment

ja alleen probeer met me voeding dan te kijken of het effect heeft enzo.
          maakt mij zelf ook niet zo veel uit maar van mijn trainer moet ik dat bijhouden.
          samen met ochtend pols enzo , en keek hem is door en dacht hoe kan dat misschien was daar een reden voor ?
          No pain no gain

Comment

Originally posted by RedXIII View Post
            Hoe laat je het opmeten en is het telkens dezelfde persoon die het opmeet?
            vetplooimeting en ja , en zelfs die vind het appart
            No pain no gain

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
              Lekker boeie, gaat er toch om hoe je eruit ziet?

dit dus.... ...

natrium/zout/carbs/waterinname/carbtiming/overeating/wrong eating heeft invloed op vochthuishouding..

moment van meting, na het trainen of in de ochtend? of op lege maag en andere op volle..
              Last edited by gain is pain; 12-08-2013, 14:40.
              Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                dit dus.... ...

natrium/zout/carbs/waterinname/carbtiming/overeating/wrong eating heeft invloed op vochthuishouding..

moment van meting, na het trainen of in de ochtend? of op lege maag en andere op volle..
                okee maar dat kan per dag zoveel verschillen ?
                No pain no gain

Comment

Originally posted by wheelerboy View Post
                  okee maar dat kan per dag zoveel verschillen ?
                  Dat kan je eenvoudig zelf bepalen. Neem de meetwaarde van de plooimeter (millimeters) en vul het in in de formule om je vetpercentage te berekenen. Vervolgens tel je bij alle maten 1 millimeter op en stop de nieuwe getallen opnieuw in dezelfde formule. Dan zie je meteen hoe groot de afwijking is als je 1 millimeter foutief meet. Of 1 millimeter dikkere huid hebt door meer te drinken of wat dan ook.
                  Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

van die metingen word je alleen maar frustie.
                    Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X