afgevallen in de vakantie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• afgevallen in de vakantie

He allemaal!

Ik ben nu een half jaar intensief bezig met gezond eten, veel sporten en wat aankomen in gewicht.
    Tot voor mijn vakantie ging dit ook heel goed, 2 kilo aangekomen.

Echter na 3 weken thailand, elke dag uit eten, een introductie week van de studie met veel drank en ongezond eten ben ik gewoon weer 46,5 kilo! (ben 1,64 m). Ik snap niet hoe ik ineens 1 tot 1,5 kilo kan zijn afgevallen.

In Thailand heb ik voornamelijk rijst en noodles gegeten met kip/garnalen. Echter ook zo nu en dan friet bij het eten. En tijdens de introductieweek pizza, pannenkoeken, friet etc. Absoluut niet gezond, ben ik me van bewust.
    Het enige wat ik ineens mis wat ik altijd eet is 4 boterhammen per dag. Dit waren er 2 of 1 in de afgelopen maand.

Kan dat de reden zijn of is het iets anders? Ik neem aan dat ik net ineens 1 tot 1,5 kilo spieren ben kwijtgeraakt..

Hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen!

Welkom,
    Half jaar werk in drie weken weg. Doe je goed.
    Ik zou gewoon weer gaan trainen.
    Last edited by RobinVM; 19-08-2013, 10:50.

Comment

Daar ben ik alweer 2 weken mee bezig.
      Het komt dus door minder trainen? Heb namelijk die 3 weken in Thailand wel elke dag baantjes gezwommen en veel gewandeld

Comment

Tja, je bent inderdaad waarschijnlijk 1-1.5 kilo spieren kwijt, met zulke voeding lijkt het me onwaarschijnlijk dat je vet verloren bent
        Dat je zoveel kwijtbent zal ook wel komen omdat de Thaise keuken aangevuld met frieten, pizza, alcohol en pannenkoeken niet echt veel proteinen biedt. Junken : prijs betalen.

Gewoon met dezelfde motivatie blijven verdertrainen en je voeding terug gezond zetten. Dankzij je spiergeheugen zal massa er nu wel sneller terug bijkomen dan tijdens die eerste zes maanden. Succes!

Comment

1-1.5 kilo spieren kwijt in 3 weken, lijkt mij persoonlijk stug. Tenzij je echt heel weinig eiwitten hebt gegeten. Vermoedelijk ben je wat vocht kwijtgeraakt, gewoon weer de draad oppakken. Komt wel goed, joh.
          2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
          14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
          25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Comment

Maakt toch niet uit joh,dat zit er zo weer aan.
            Is absoluut geen 1,5 kg spiermassa hoor!

Ik zit nu in Turkije bij 'all you can eat'inclusive,en ik ben erachter gekomen dat je net als 'spiergeheugen'ook 'vetgeheugen' hebt!Voel me per dag dikker worden.
            Ik eet dan wel net zoveel als Jay Cutler in de bulk,maar toch.

Dus wees maar niet ongerust,komt zo weer goed.
            En een kilo is sowieso moeilijk meetbaar he.
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rainman View Post
              Maakt toch niet uit joh,dat zit er zo weer aan.
              Is absoluut geen 1,5 kg spiermassa hoor!

Ik zit nu in Turkije bij 'all you can eat'inclusive,en ik ben erachter gekomen dat je net als 'spiergeheugen'ook 'vetgeheugen' hebt!Voel me per dag dikker worden.
              Ik eet dan wel net zoveel als Jay Cutler in de bulk,maar toch.

Dus wees maar niet ongerust,komt zo weer goed.
              En een kilo is sowieso moeilijk meetbaar he.
              Ga van die computer af en van je vakantie genieten kerel
              installing muscles....please wait

Comment

Rainman, lekker man, geniet ervan. Je hebt inderdaad vetgeheugen zolang je lege vetcellen hebt. Pas maar op dus, vakantieman...
                2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.

Comment

Haha,ze hebben het gelijk veranderd in 'almost you can eat.Ik eet ze arm.
                  Maar ik heb vakantie en dat zijn mijn de- load weken qua dieet

Ik doe mijn naam momenteel geen eer aan trouwens,pffffff,heet hier,en in Nederland? ??
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

Rain, man...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X