"Bodynet" meeting 2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Steff_Hens View Post
    Ja is wel een idee om met iemand mee te rijden, het zou handig zijn als dexie zijn post nog kon aanpassen en naam+woonplaats even @ openingspost kon zetten.
    waar kom je vandaan? is vast wel iemand die zelfde trein heeft.

Dus gewoon ff zelf regelen want dex kan zijn post niet meer aanpassen
    Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Van turnhout ( belgië ) ik ga eens horen voor wanneer er plaats is voor een examen af te leggen. Zou beter zijn als ik met auto kom heb het niet echt met het openbaar vervoer

Comment

Originally posted by Steff_Hens View Post
        Van turnhout ( belgië ) ik ga eens horen voor wanneer er plaats is voor een examen af te leggen. Zou beter zijn als ik met auto kom heb het niet echt met het openbaar vervoer
        Met de bus naar tilburg of eindhoven en dan met de trein? Openbaar vervoer in nederland is best goed geregeld, weet niet hoe dat in bels is
        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Ik woon in Assen, iemand met wie ik mee kan rijden?
          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

als er een paar met dezelfde trein komen kan ik eventueel wel wat mensen oppikken bij het station, mocht het de zondag worden.
            'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Originally posted by Mcvk View Post
              als er een paar met dezelfde trein komen kan ik eventueel wel wat mensen oppikken bij het station, mocht het de zondag worden.
              De sportschool ligt nog geen 3 minuten lopen van station zuilen dus ik denk niet dat dat nodig is

@pescatore: Berry de Mey samples/goodies zou inderdaad wel passend zijn

Comment

Nice pesc, geen voetbal op zondag btw?

Comment

Originally posted by Gus View Post
                  De sportschool ligt nog geen 3 minuten lopen van station zuilen dus ik denk niet dat dat nodig is

@pescatore: Berry de Mey samples/goodies zou inderdaad wel passend zijn
                  haha ik zie het, heb er zelf nog nooit getraind. Ben benieuwd
                  'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Oooo november pas.
                    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Zijn er hier mensen uit Twente die misschien ook willen gaan?
                      I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday

Comment

Volgens mij was dit de wok waar we vorige keer hier heen gingen: Welcome bij Wok de Mallejan

Comment

Nou, ik ben best hardcore dus ik neem mijn eigen muffins mee. Hoop dat niemand daar bezwaar tegen heeft.
                          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                            Ik woon in Assen, iemand met wie ik mee kan rijden?
                            Ik kan je evt. oppikken?

benzinekosten zullen wel gesplit moeten worden maar jobr rijd ook al mee
                            Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                              Nou, ik ben best hardcore dus ik neem mijn eigen muffins mee. Hoop dat niemand daar bezwaar tegen heeft.
                              Kan je geen pizza's voor ons maken?

Comment

Originally posted by Eeldesports View Post
                                Ik kan je evt. oppikken?

benzinekosten zullen wel gesplit moeten worden maar jobr rijd ook al mee
                                Dan laat je jobr toch alles betalen? Anders moet hij maar fietsen.
                                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                                - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X