"Bodynet" meeting 2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dan rij je maar 10 minuten om xxx

Comment

• beter komt meeting 3 dichterbij alkmaar zwolle of grun

Comment

• Ben benieuwd of de vloer iggy's 300kg gaat houden want het is wel allemaal op de 1e verdieping
        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Iemand die in de buurt van harlingen woony en mee gaat

Comment

• Wil eigenlijk ook wel eens met jullie liften, lijkt me echt super om dat eens met zo een grote groep te doen..

Kom zelf uit limburg (Heerlen). Ik kan de auto pakken of de trein.. Misschien nog iemand uit de buurt die naar de meeting wil? Ben ik niet zo alleen :P

Comment

• Originally posted by sn1kki View Post
              Wil eigenlijk ook wel eens met jullie liften, lijkt me echt super om dat eens met zo een grote groep te doen..

Kom zelf uit limburg (Heerlen). Ik kan de auto pakken of de trein.. Misschien nog iemand uit de buurt die naar de meeting wil? Ben ik niet zo alleen :P
              Kevster en Suusje komen uit Roermond en ik uit Venray

maar ik denk dat je vanuit heerlen niet de A73 pakt maar de A2 of wel?

Comment

• Originally posted by Gus View Post
                Ben benieuwd of de vloer iggy's 300kg gaat houden want het is wel allemaal op de 1e verdieping
                Weegt hij 300 kilo ?

Comment

• Lijkt mij ook echt vet om met zn allen te trainen en eten

Comment

• Originally posted by Gus View Post
                    Kevster en Suusje komen uit Roermond en ik uit Venray

maar ik denk dat je vanuit heerlen niet de A73 pakt maar de A2 of wel?
                    Net ff googlemaps gecheckt en ik zou idd de A2 pakken... Volgens google maps dan :P Heb Kevster eens even een pm gestuurt dusja ff kijkn hoe ik dat ga doen kwa vervoer

Comment

• Ik vertrek ongeveer vanuit rotterdam, denk dat maarten en zijn vrouw dan meerijden. Kan eventueel nog 1 iemand mee.

Is er al een exacte datum, ikhebzelf zondag het liefst. Is denk ook het makkelijkst met mensen die moeten werken.

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                        Ik vertrek ongeveer vanuit rotterdam, denk dat maarten en zijn vrouw dan meerijden. Kan eventueel nog 1 iemand mee.

Is er al een exacte datum, ikhebzelf zondag het liefst. Is denk ook het makkelijkst met mensen die moeten werken.
                        Volgens mij gaat de poll zaterdag dicht dus dan weet je de definitieve datum. Tot nu toe lijkt het erop dat het zondag gaat worden

Comment

• Hoop dat de zaterdagstemmers ook op zondag kunnen..ps ik ben voor wokken ga meteen vanavond oefenen

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                            Hoop dat de zaterdagstemmers ook op zondag kunnen..ps ik ben voor wokken ga meteen vanavond oefenen
                            Goedzo Qtje, ikzelf zou ook willen wokken. Dan voel ik me tenminste minder schuldig als ik overeet. Ik vreet altijd vrijwel enkel vlees, vis, groente met ijs na bij de wok

Eet smakelijk straks!
                            Last edited by Iron Mind; 12-09-2013, 13:09.
                            "Straight outta gym"

Comment

• Jaa hier ook iemand die liever wokken wilt all you can eat

Comment

• zondag heeft toch wel mijn voorkeur, had perongeluk op Zaterdag gedrukt
                                SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X