Indd, aardig dat je de moeite hebt genomen om foto's te nemen. Thnx!
"Bodynet" meeting 2
Collapse
X
-
Ziet er goed uit mannen, volgende keer maar in mijn vrije weekend plannen want dan ben ik er 100% weer bij!
ALS WE toestemming krijgen van wethouder evt volgende keer bij mij in de gym, alleen niet voor iedereen gunstig (afstand)! Want nu verder geen 1 geschikt pand in hele plaats te vinden of bestemmings plan laat het eerste instantie niet toe :@:@:@:@:Een dag niet getraind...
Comment
-
-
-
Ik moet het even kwijt, maar wat waren we vandaag met een leuke club mensen!! Vooral het wok gedeelte was erg leuk omdat je daar toch meer de mogelijkheid krijgt om te praten en mensen te leren "kennen". Ik vond het zeker een geslaagde dag en de volgende keer ben ik er zeker weer bij.
Iedereen bedankt voor deze mooie dag.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
ja man was wel lachen. alleen begreep het niet helemaal zat gewoon me traininkje eerst te doen. ach volgende keer maar weer. chille gasten in ieder geval."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Ziet er mooi uut jongens en dame!! Beter doen jullie het volgende x op zaterdag, ben ik et ook bij!!!Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Comment
-
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 91kg 10x
- Box goblet squat 6kg 50x
One legged paused calf raise:
- BW 20x,...-
Kanaal: Trainingslogjes
21 uur geleden -
-
door OiukyuranGreen Street CBD Gummies Canada The official website and authorized retailers offer the assurance of genuine products backed by the brand’s quality...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
door ROGAnusHey allemaal,
Ik ben momenteel bezig met een cut en wil mijn vetpercentage verlagen terwijl ik zoveel mogelijk spiermassa...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 4x
- hindu squat BW 30x
Deficit wide grip SL DL:
- 120kg 3x
-...-
3 dagen geleden -
-
door TioKatloisStallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
-
3 dagen geleden -
-
door RonaldglehartOFFICIAL FACEBOOK LINK@@ https://www.facebook.com/CBD.Gummies.Highline.Wellness/
Highline Wellness CBD Gummies:- outstanding....-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C nog die ik afgelopen zondag gedaan had:
Training C:
Pin zercher squat:
- 100kg 5x
- Box goblet squat 4kg 50x...-
5 dagen geleden -
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
1 week geleden -