Originally posted by Neto61
View Post
"Bodynet" meeting 2
Collapse
X
-
Is er eigelijk gefilmd tijdens het poseren?The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Neto61 View Postwas nocerino er niet?
Stuk voller en droger dan de laatste keer dat ik hem gezien had.
Gaat goed bij hem.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Originally posted by Bilo View PostHahaha ja ik had er echt spijt van. Vanochtend al,..en toen ik jullie zag helemaal. Fijn dat iedereen (ook suus) het gelezen had. pfff
Brute brute brute deadlift vandaag van jou Mvos
Deadlift na rug gisteren en schouders vandaag was niet ideaal,maar 1x230 en 5x200 was ok.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
-
Originally posted by Tonijnvreter View PostJazeker, door mij is er gefilmd.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Ha kasten en fitness chicks,
ik heb wel aardig kunnen trainen. Wat dingetjes geleerd hier en daar, helaas niet de oefeningen en echte intensiteit kunnen halen die ik normaal wil hebben tijdens mijn trainingen, maar daar was het iets te rommelig voor voor mijn doen. Erg? Tuurlijk niet.
Verder beetje geposeerd met een aantal lui. Tanktoppie uit in de gym, alles. Dat was lachen.
De lui die ik hier heb gezien op de foto's van het forum zien er beter uit in het echt. En vooral groter.
Ook erg leuk natuurlijk om de gezichten achter de forumnamen gezien te hebben.
Het eten was ook echt episch. Die choco mousse en andere witte troep als toetje smaakte echt hemels. Ik dacht dat ik halverwege dood zou gaan om op te stijgen naar de volgende etage van de hemel. Holy shit.
Fokking lekker gegeten dus en verder veel gelachen tijdens het kanen.
De volgende keer ben ik zeker weer van de partij.Last edited by Iron Mind; 17-11-2013, 20:14."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by NickP View Postjezus..... Dat ding ging wel erg makkelijk omhoog vind je niet? Die kan je nog wel verhogen dat meen ik serieus
ik merk wel dat als je lang bent, je meer kracht hebt. Zeg ik niet om te patsen hahaha,..maar soms lijkt dat zo.
Ik heb een pap lichaam vergeleken bij deze mannen,..maar kan best wat gewicht wegduwen. Ik deed ook 200 kilo legpress,..ook filmpje vanYou can not become LEGenDArY without Legday
Comment
-
Mijn fotos vind je hier:
BN Meet 2 Photos by dexiebn | Photobucket
Heel veel staan er dubbel in, dat komt omdat me telefoon een HDR en een normale versie opslaat XD
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment