Voeding direct na trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Dynamix View Post
    Dat kun je doen, maar het blijft een mening (voorkeur), geen feit.
    Dat van jou is net zo goed geen feit, maar ook een mening.

Die visie is leuk voor mensen die niet trainen, dan klopt het aardig. Maar aangezien je oa met mealtiming je training en je herstel kan perfectioneren (en iedereen kan bedenken dat je training en je herstel je resultaat beïnvloed), gaat het verhaal niet op als je traint.
    Hoe vaak hebben we die discussie al wel niet gehad? En je blijft je eigen mening verkondigen als een feit.
    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
      Dat van jou is net zo goed geen feit, maar ook een mening.

Die visie is leuk voor mensen die niet trainen, dan klopt het aardig. Maar aangezien je oa met mealtiming je training en je herstel kan perfectioneren (en iedereen kan bedenken dat je training en je herstel je resultaat beïnvloed), gaat het verhaal niet op als je traint.
      Hoe vaak hebben we die discussie al wel niet gehad? En je blijft je eigen mening verkondigen als een feit.
      Niet zijn eigen mening Patriciaaa,maar de mening van Guy Droog!

Het is inderdaad zo dat mealtiming iets minder belangrijk is als dat er altijd werd gedacht,maar om nou iedere keer luid te verkondigen dat 2 x per dag een maaltijd ook perfect is,gaat mij wat te ver.

Buiten het herstel aspect vind ik het (zeker voor beginners)belangrijk om een bepaald soort discipline en regelmaat te krijgen en in mijn ogen hoort mealtiming daar zeker bij.

Het valt al niet mee als je veel meer moet gaan eten dan wat je gewend bent en als je dat in 3 maaltijden moet gaan proppen gaat het vaak niet lukken.
      Dat is geen theorie maar de praktijk.

En ja,dat is geen feit maar mijn mening en die blijf ik ook iedere keer luid verkondigen!
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Buiten of het wel of niet nodig is voor je herstel om direct na de training te eten adviseer ik om zeker iets in te plannen. Als je dit niet doet en je moet 2 uur wachten tot het avondeten zal je honger hebben. Wanneer je dan niets ingepland hebt is de kans dat je terugvalt op ongezond eten groter.
        "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X