Sign up list BN meeting Training + wok

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Geen vrij kunnen krijgen, volgende even overleggen he werk vast om het weekend!!!
    Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
      Ben zwart man, kan iemand dit vertalen?
      je was eerst mocro nu zwart maar je lijkt op Hindoestaan, en morgen ben je donker wit

Comment

Originally posted by Neto61 View Post
        je was eerst mocro nu zwart maar je lijkt op Hindoestaan, en morgen ben je donker wit
        Ken jij de AIVD? Ik ben spion kill.
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
          Wie uit den haag? Met wie meerijden of met mij meerijden.
          Ik rij graag met jou mee als dat mag. Btw. Ik train ook bij Fit all day Holland spoor.
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Is een laatste moment aanmelding voor wokken nog mogelijk? Ik twijfel
            You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

Originally posted by Bilo View Post
              Is een laatste moment aanmelding voor wokken nog mogelijk? Ik twijfel
              Ja kan wel.
              Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

leuk idee? waar komen jullie eigenlijk vandaan? en waar wokken
                jullie?

Comment

Wokken doen we vlakbij de gym, en we komen allemaal ergens anders vandaan (noord-holland, friesland, limburg, overal vandaan)

Comment

Ik eet ook mee
                    Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

• Originally posted by Neproadie View Post
                      Ik eet ook mee
                      helemaal top!
                      Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

• Voor degenen die komen, ik zal er eerder zijn en ik ben ook bereikbaar.

We gaan als groep naar binnen dus kom je 10 min later oid dan zul je even contact op moeten nemen met mij of dexie.

Stuur een PM voor mijn nummer of PM Dexie

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X