Ik dacht dat anapolon gewoon een tikfout was voor anabolen :') guess i was wrong.
anapolon
Collapse
X
-
Originally posted by mikaildelhij View Postik ben geen moslım ben nederlander maar woon ın turkıje zıt op 63 kg ofzo met een bf van rond de 8 denk ık..ık vraag nıet of mensen mıj krıtıseren maar of ze me kunnen helpen met wat het kost en waar ık het ın turkıje kan halen.. ık weet nıet of ık het haal hangt van veel dıngen af... jıj ın ıedergeval bedankt reco..soms moet je advıes van mensen nıet aannemen soms zıjn ze jaloers of gunnen ze het ıemand nıet..ık weet de gevolgend het ıs nıet om ıemand aan te vallen maar wıl gewoon weten hoe t zıt waar ık t kan halen en wat t kost
ga je zelf maar dood spuiten dan je weet geen enkel informatie je moet kuren en vervolgens nakuren
en je weegt niks verwacht dan ook niet super veel van anobolen het belangrijkste is eten en ga eerste maar minimaal 3 jaar trainen
Comment
-
Originally posted by mikaildelhij View Postneto jij moet altıjd bıjdehand doen op mıjn topıcs ık had het nıet over spuıten...daar zou ık nooıt zomaar aan begınnen..als ık ergens aan begın ıs t n pıl
pil is erger dan spuiten bijdehandje we proberen je te helpen en jij wilt altijd gaine en gespierd worden terwijl je aan niemand ze informatie luistert je voeding klopt nog steeds niet je training en meer en je verwacht van beetje biceps cruls dat je big en groot word jammer zo makelijk is het niet
Comment
-
Originally posted by mikaildelhij View Postık was aan t kıjken voor ıets wat echt mn geld waard is.. wat is t meest mn geld waard? BCAA? shakes? creatıne?
Reken liever uit wat je nodig hebt aan voeding in KEV en hou je daaraan.
Je bent 17 jaar en zit op je top van de afgifte van je eigen testosteron, eet zoals een sportman eet en behoort te eten. Train als n tijger. En neem op tijd je rust (dus ga op tijd naar je nest). Geloof het maar, dan ga je al hard genoeg..
Comment
-
bedankt knulletje aan jouw advıes heb ık wat...nee neto zo denk ık nıet...maar dan nog de vraag als mıjn voedıng op orde ıs wat zıjn dan de beste supplementen voor mıj? de ene zeg BCAA ander creatine en ander shake ik weet t niet meer (btw had al veel gegoogeld over anapolon maar meeste is in engels en turks is niet ALLES over te vinden wat ik wou weten)
Comment
-
Originally posted by mikaildelhij View Postbedankt knulletje aan jouw advıes heb ık wat...nee neto zo denk ık nıet...maar dan nog de vraag als mıjn voedıng op orde ıs wat zıjn dan de beste supplementen voor mıj? de ene zeg BCAA ander creatine en ander shake ik weet t niet meer (btw had al veel gegoogeld over anapolon maar meeste is in engels en turks is niet ALLES over te vinden wat ik wou weten)
bcaa heb je dus niet nodig wnr je whey shake besteld, en post 1x je voedingschema dat mensen je egt daadwerkelijk kunnen helpen
Comment
-
Als je 300-500 kcal boven je onderhoudskcal zit dan heb je helemaal geen supplementen nodig. Wanneer je hier niet aan komt (dus wanneer je weinig tijd hebt om wat te eten of je EKV verhouding klopt niet helemaal) kun je dit aanvullen met een eventuele whey shake (whey isolate 91% eiwit) voor de eiwitten bijvoorbeeld. De koolhydraten moet je bijvullen met havermout of brinta, en de vetten met nootjes, olie etc.
Wanneer je boven je onderhoud eet en je hebt nog niet echt veel energie dan kun je bijvoorbeeld creatine nemen voor de energie en voor iets vollere spieren (iets is echt heel minimaal en zie je waarschijnlijk zelf niets van).
Maar ik zou het eerst een zonder supplementen proberen ik denk dat je dan even ver kunt komen als met supplementen -> dus een beetje weggegooid geld als je het mij vraagt.
Probeer dus alles uit je normale voeding te halen, lukt dit niet helemaal? Probeer wat standaard supplementen zoals whey of creatine. Maar eerst eens zonder proberen denk ik.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
3 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
5 dagen geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 101kg 5x
-Box squat BW 50x
Sumo safety bar goodmorning:
- 35kg 22x...-
1 week geleden -
-
door JeremydsraggTrifola Farms CBD Gummies :- excessive kinds of epilepsy, Lennox-Gastaut syndrome (LGS) and Dravet syndrome. Other trials are underway investigating the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
1 week geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-