Halve reps?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Halve reps?

Hallo iedereen,

Op youtube zie ik vaak bodybuilders maar halve reps maken. In de sportschool zie ik ook wel eens mensen een barbell maar 20 cm op en neer drukken? Zelf maak ik een rep bijna helemaal, dat me arm net niet gestrekt is..
    Moet ik kortere bewegingen maken als ik meer massa wil krijgen? Hier zie je een voorbeeld hoe Jay Cutler zn oefeningen uitvoert. Jay Cutler's Comeback Part One: Chest Training at Gold's Gym - YouTube

Hij probeert zijn borst een beetje te isoleren zo volgens mij.

Comment

oke maar over het algemeen gewoon volle reps maken?

Comment

Ik zou niet teveel afgaan op de filmpjes van de zgn pro,s.

De uitvoering van de oefeningen laat bij veel proffesionals namelijk te wensen over.
        Overigens bedoel ik Jay daar niet mee.
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Hier zie ik het weer.. Superhuman Chest Training - Kali Muscle - YouTube

Comment

Ik zie ook alleen maar extreem grote bodybuilders dit doen..

Comment

Wat is nou je punt? Dat je het ook wilt proberen zodat je net zo groot kunt worden?

Comment

vriend wtf kom jij hier doen

Comment

ik stel gewoon een normale vraag dus donder op

Comment

Je doet alsof je de wijheid in pacht hebt, maar stelt beginnersvragen die al meermaals zijn langs gekomen.
                    Je hebt een air van hier tot Tokio, maar denkt dat denkt dat rugspieren schouderspieren zijn.
                    Als klap op de vuurpijl ga je me nu ook nog lopen beledigen? Lekker zo doorgaan hoor knul, zo ga je het hier lang maken.....

Zal je alvast uitzwaaien

Comment

Ze doen die halve bewegingen omdat ze dan alleen bijvoorbeeld hun borst willen pakken. Als je bench-press doet doe je een compound oefening. Druk je hem tot de helft uit span je je borst aan, druk je hem verder pak je hem ook nog op de triceps. Waarschijnlijk hebben ze de dag daarvoor hun triceps gedaan of moeten ze hun triceps nog gaan doen de volgende dag. Wat ook een voordeel kan zijn is dat je triceps dan niet verzuren en dan gewoon nog volle bak je borst kan trainen.

Comment

Als je meer massa wilt moet je gewoon meer eten en zwaarder trainen
                        hij probeert gewoon constant spanning op zijn borst te houden.
                        Bodybuilding tanktops vanaf €13,-
                        doyouevenhoist.com

Comment

Het word er de laatste tijd steeds beter op
                          Ernstig noh!

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
                            Je doet alsof je de wijheid in pacht hebt, maar stelt beginnersvragen die al meermaals zijn langs gekomen.
                            Je hebt een air van hier tot Tokio, maar denkt dat denkt dat rugspieren schouderspieren zijn.
                            Als klap op de vuurpijl ga je me nu ook nog lopen beledigen? Lekker zo doorgaan hoor knul, zo ga je het hier lang maken.....

Zal je alvast uitzwaaien
                            Waarom doe ik als of ik de wijsheid in pacht hebt? Er zijn ook mensen die gewoon fatsoenlijk antwoord kunnen geven. Ik snap jou waardeloze reacties gewoon niet? En je begon net ook al met provoceren in het andere forum. Moet je niet raak staan kijken als ik boos word gap.

Comment

Originally posted by michael- View Post
                              ik stel gewoon een normale vraag dus donder op
                              Vriend wtf kom jij hier doen

hij post gewoon een normale reactie dus donder op trollface.jpg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X