Nee want meneertje begon me in een andere discussie ook al te beledigen. Wadden internet helden hiero jezus
Halve reps?
Collapse
X
-
Originally posted by michael- View PostWaarom doe ik als of ik de wijsheid in pacht hebt? Er zijn ook mensen die gewoon fatsoenlijk antwoord kunnen geven. Ik snap jou waardeloze reacties gewoon niet? En je begon net ook al met provoceren in het andere forum. Moet je niet raak staan kijken als ik boos word gap.
Je beweert in het andere topic dat je het allemaal zo goed weet en kamt mensen af die netjes inhoudelijk reageren met het argument dat je wel een studie hebt gevolgd toevallig! Dat is een compleet non-argument, dus krijg je commentaar van me om je opstelling, simpel.
Vervolgens komt er een topic met een basic vraag die iemand met jouw studie zelf zou moeten kunnen beantwoorden, dus vraag ik je gewoon wat het doel hiervan nou precies is en dan wordt je pissig, scoor je weer geen punten mee.
Als je nou een beetje van je hoge paard afkomt dan wil ik je met alle plezier proberen te helpen, maar met de opstelling tot nog toe gaat het hem niet worden. Kun je nijdig om worden en gaan lopen foeteren, maar dan ben je hier waarschijnlijk zo vertrokken. Mij haalt het niet uit, maar gezien je topics kun je wel wat hulp gebruiken en dat gaat beter zonder ban. Your choice....
Comment
-
Originally posted by pietdepieter View Posthet is hier stoer en hip om nieuwe leden af te kraken...
waaronder ik eerst ook 1 van was ( en nog steeds soms wel eens ben naar mijn idee)
je went er vanzelf aan... je moet goed je best doen om geacepteerd te worden in dit klimaat
na een tijdje word de grootste vriend je vijand
Comment
-
Originally posted by pietdepieter View Posthet is hier stoer en hip om nieuwe leden af te kraken...
waaronder ik eerst ook 1 van was ( en nog steeds soms wel eens ben naar mijn idee)
je went er vanzelf aan... je moet goed je best doen om geacepteerd te worden in dit klimaat
na een tijdje word de grootste vriend je vijandzoals jij, en dan word je uitgekafferd, dus niks hips of stoers.
Comment
-
Om even ontopic te reageren; die halve reps kunnen je ook helpen om over een bepaald punt heen te komen. Bijvoorbeeld doordat die halfjes (kwartjes?) bestaan uit het zwaarste gedeelte, of omdat je er met halfjes nog net twee extra reps uit kan persen.Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Originally posted by michael- View PostWelk filmpje? Heb nog nooit een filmpje gepost
Bankdrukken - Fitness - Workoutsquad.nl - YouTubeEinigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!
Comment
-
Originally posted by michael- View PostJe hebt wel gevoel voor humor
Mensen die worden afgezeken op dit forum hebben dat stuk voor stuk aan zichtzelf te danken, je hebt hier een berg kennis tot je beschikking en hulp wordt vlot gegeven. Mensen als knul, dyno, inferno, xxl etc. weten perfect waar ze het over hebben, neem dat dan ook aan en wees er een beetje dankbaar voor, blijft het hier ook gewoon gezellig....
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View PostOm even ontopic te reageren; die halve reps kunnen je ook helpen om over een bepaald punt heen te komen. Bijvoorbeeld doordat die halfjes (kwartjes?) bestaan uit het zwaarste gedeelte, of omdat je er met halfjes nog net twee extra reps uit kan persen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-