Halve reps?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nee want meneertje begon me in een andere discussie ook al te beledigen. Wadden internet helden hiero jezus

Comment

het is hier stoer en hip om nieuwe leden af te kraken...
      waaronder ik eerst ook 1 van was ( en nog steeds soms wel eens ben naar mijn idee)
      je went er vanzelf aan... je moet goed je best doen om geacepteerd te worden in dit klimaat
      na een tijdje word de grootste vriend je vijand

Comment

eh je grootste vijand je vriend*

Comment

Originally posted by michael- View Post
          Waarom doe ik als of ik de wijsheid in pacht hebt? Er zijn ook mensen die gewoon fatsoenlijk antwoord kunnen geven. Ik snap jou waardeloze reacties gewoon niet? En je begon net ook al met provoceren in het andere forum. Moet je niet raak staan kijken als ik boos word gap.
          Ik kan ook fatsoenlijk antwoord geven maar doe dat alleen als iemand een beetje een normale opstelling heeft.

Je beweert in het andere topic dat je het allemaal zo goed weet en kamt mensen af die netjes inhoudelijk reageren met het argument dat je wel een studie hebt gevolgd toevallig! Dat is een compleet non-argument, dus krijg je commentaar van me om je opstelling, simpel.
          Vervolgens komt er een topic met een basic vraag die iemand met jouw studie zelf zou moeten kunnen beantwoorden, dus vraag ik je gewoon wat het doel hiervan nou precies is en dan wordt je pissig, scoor je weer geen punten mee.

Als je nou een beetje van je hoge paard afkomt dan wil ik je met alle plezier proberen te helpen, maar met de opstelling tot nog toe gaat het hem niet worden. Kun je nijdig om worden en gaan lopen foeteren, maar dan ben je hier waarschijnlijk zo vertrokken. Mij haalt het niet uit, maar gezien je topics kun je wel wat hulp gebruiken en dat gaat beter zonder ban. Your choice....

Comment

Originally posted by pietdepieter View Post
            waaronder ik eerst ook 1 van was ( en nog steeds soms wel eens ben naar mijn idee)
            je went er vanzelf aan... je moet goed je best doen om geacepteerd te worden in dit klimaat
            Zo de tering ik merk het, kan er alleen niet tegen dat mensen alleen op internet zo stoer kunnen doen. Zijn waarschijnlijk mensen die thuis en op het werk niks te zeggen hebben en dan hier beetje gaan kankeren. Thanx voor je post haha. Gelukkig zijn er genoeg mensen die geweldige tips geven op een normale manier.

Comment

Nee want meneertje begon me in een andere discussie ook al te beledigen. Wadden internet helden hiero jezus
              high horse.png

Comment

Originally posted by pietdepieter View Post
                Dat komt omdat sommigen mensen vergeten na te denken voordat ze wat plaatsen, en dan de meest mongolische/onbeschofte posts plaatsen, zoals jij, en dan word je uitgekafferd, dus niks hips of stoers.

Comment

Ik wil eigenlijk mijn tijd nuttig besteden door east bound and down te kijken maar ik kan maar niet stoppen met dit topic volgen
                  Ernstig noh!

Comment

Misschien is Michael wel die jongen van het benchpress filmpje die studeerde ook fysiotherapie
                    Ernstig noh!

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
                      [ATTACH=CONFIG]17505[/ATTACH]
                      Je hebt wel gevoel voor humor

Comment

Originally posted by bvds View Post
                        Misschien is Michael wel die jongen van het benchpress filmpje die studeerde ook fysiotherapie
                        Welk filmpje? Heb nog nooit een filmpje gepost

Comment

Om even ontopic te reageren; die halve reps kunnen je ook helpen om over een bepaald punt heen te komen. Bijvoorbeeld doordat die halfjes (kwartjes?) bestaan uit het zwaarste gedeelte, of omdat je er met halfjes nog net twee extra reps uit kan persen.
                          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Welk filmpje? Heb nog nooit een filmpje gepost
                            Hij bedoelt deze.

Bankdrukken - Fitness - Workoutsquad.nl - YouTube
                            Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Je hebt wel gevoel voor humor
                              Ben de rotste niet, maar hoop wel dat ik m'n punt nu heb gemaakt?

Mensen die worden afgezeken op dit forum hebben dat stuk voor stuk aan zichtzelf te danken, je hebt hier een berg kennis tot je beschikking en hulp wordt vlot gegeven. Mensen als knul, dyno, inferno, xxl etc. weten perfect waar ze het over hebben, neem dat dan ook aan en wees er een beetje dankbaar voor, blijft het hier ook gewoon gezellig....

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                                Om even ontopic te reageren; die halve reps kunnen je ook helpen om over een bepaald punt heen te komen. Bijvoorbeeld doordat die halfjes (kwartjes?) bestaan uit het zwaarste gedeelte, of omdat je er met halfjes nog net twee extra reps uit kan persen.
                                Bedankt dat je er nog even op terug kwam. Dit klinkt wel logisch..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X