riem

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• riem

weet iemand een goeie site of winkel waar je fitness riem kan kopen en riem waar je gewicht bij kan voegen

op heel veel plekken.. google en u zult vinden.
    Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

in ieder geval niet die riem van B&F kopen, zitten voor geen meter en je kan hem niet goed strak trekken zo stug zijn die dingen.

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
        in ieder geval niet die riem van B&F kopen, zitten voor geen meter en je kan hem niet goed strak trekken zo stug zijn die dingen.
        wat vaker gebruiken helpt wel bij die items :P, vraag al aan ralf gesteld? ze hebben vaal wel tips hiervoor. zie body en fit shop topic.

Comment

Als je zo'n stugge vaak genoeg gebruikt wordt ie inderdaad al een stuk soepeler! Ik had ook een enorm stugge
          Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Originally posted by Protasius View Post
            wat vaker gebruiken helpt wel bij die items :P, vraag al aan ralf gesteld? ze hebben vaal wel tips hiervoor. zie body en fit shop topic.
            Nee heb hem terug gestuurd, ik vind dat zoiets meteen goed moet zitten. Ik had ook een flinke gat tussen mijn rug en riem, maw, doordat hij zo stug was deed hij zijn werk niet.. Een andere gekocht die perfect aansloot en daar heb ik helemaal geen spijt van gehad.
            Last edited by generation_iron; 20-11-2013, 07:43.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X