fotografie van body builders

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• fotografie van body builders

goedemorgen,
    Ik ben zelf geen bodybuilder maar fotografe in opleiding bij de fotoacadmie in amsterdam. Voor een foto serie ben ik op zoek naar bodybuilders (M/V) die zouden willen portretteren. Ik wil het liefst de foto's op locatie van de sportschool maken. Ik ben op zoek naar de echt goed geproportioneerde bodybuilders.
    Wie zou willen meewerken en portret willen staan? Het liefst in regio Amsterdam/Utrecht/Almere. De foto's worden getoond op de academie zelf en na toestemming eventueel ook op mijn (nog te bouwen) site.
    Ik zou het liefste komende maand (nov-dec) de foto's willen maken.
    Wie is geïnteresseerd en kan/wil meewerken

groetjes
    christine

Linkje van je eigen foto's?
    Portretfotografie is 1 ding, maar een fysiek komt met totaal ander licht goed uit. Tevens komt een fysiek vaak mooier uit als je niet wedstrijddroog bent, maar iets voller bent.

Maare misschien wel wat voor Gip
    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Echt goed geproportioneerde bodybuilders word lastig denk ik.
      Er zijn er een aantal die de flexcup doen. Verder hebben de meeste hun wintervelletje aan denk.
      Mind is everything.

Comment

Voor sommige wel interessant om goede foto's van zichzelf te hebben. Maar je komt in het verkeerde seizoen denk ik.
        Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Misschien wat voor onze irond mind of mvos? Zagen er op de foto's goed proportioneel uit.

Comment

Ehhm.. Niet om mijn ego te strelen, maar ikzelf krijg toch nog wel eens te horen dat mensen mijn verhoudingen van mijn fysiek "mooi" vinden, maar dat is natuurlijk subjectief. Dus wat een aantal andere vinden wil niet zeggen dat jij, christine, dat ook vindt.

Ik weet niet of je mensen zoekt met een erg laag vet% voor je foto's? Zoals een aantal andere namelijk zeggen is de winter daarvoor de iets minder geschikte periode namelijk .

Ikzelf woon wel in de buurt van Utrecht, maar ik train daar niet..

Wat voor foto's gaan het worden en in wat voor setting?
            Staat er een vergoeding tegenover?
            Wat voor site maak jezelf waar die foto's op zouden kunnen komen te staan?
            Last edited by Iron Mind; 20-11-2013, 14:49.
            "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X