Thuistrainen en resultaten boeken?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Thuistrainen en resultaten boeken?

Beste forum leden zit met een probleem. Sinds kort heb ik 2 banen waardoor ik dus geen tijd heb om naar de sportschool te gaan werk dus over dag en avonds. Enige tijd dat ik kan trainen is laat op de avond en dan zijn alle sportscholen al dicht dus zat ik aan te denken om in me kelder te gaan trainen met het volgende tot mijn beschikking een power station daar kan ik op dippen en pul ups , chin upps op doen een set dumbells die tot 30 kg kunnen gaan en een stang die ook tot 30 kg kan gaan mijn vraag aan jullie nu is kan ik hiermee resultaten boeken in combinatie met me eigengewicht dus dingen als pus ups diamond push ups enz in combinatie natuurlijk met de juiste voedingen hoop snel een serieuze antwoorden te krijgen Mvg

Wat noem jij laat op de avond? Mijn gym is nog tot half 11 open, misschien een andere gym zoeken ( verderweg? )
    17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Je kan vrijwel alles trainen maar op een gegeven moment loop je denk ik toch vast... Waarom koop je bijv. geen power rack?
      I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday

Comment

30kg is wel erg weinig, maar ik zou niet weten waarom je thuis geen goede resultaten zou kunnen boeken.
        Er zijn er hier meer die thuis trainen... Lees maar eens rond.

Comment

Ben jij die ene dikke vrouw die schoonmaakt? Dit verhaal lijkt daar op namelijk

Comment

Voorheen trainde ik thuis wegens priveredenen. Maar ik zou meer en zwaardere gewichten regelen, anders zit je snel aan je plafond.
            Ik train nu in een gym, omdat ik niet genoeg gewichten heb en ook qua oefeningen kan ik nu meer afwisselen.
            Maar met thuis trainen kun je zeker progressie boeken.

Succes!
            " Sky high stacks " - Jesse Pinkman

Comment

Ik train ook thuis. Wel met zwaardere gewichten, waarmee ik hetzelfde kan trainen als in de sportschool. Prima te doen.

Comment

Originally posted by diasog View Post
                Ben jij die ene dikke vrouw die schoonmaakt? Dit verhaal lijkt daar op namelijk
                ahahah nee

Comment

Originally posted by Tonijnvreter View Post
                  Wat noem jij laat op de avond? Mijn gym is nog tot half 11 open, misschien een andere gym zoeken ( verderweg? )
                  hier zijn ze tot 11 met laat bedoel ik dat ik pas 12 thuis ben

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                    30kg is wel erg weinig, maar ik zou niet weten waarom je thuis geen goede resultaten zou kunnen boeken.
                    Er zijn er hier meer die thuis trainen... Lees maar eens rond.
                    30kg voor armen en schouders is al aardig wat voor me borst en rug wou ik trainen met me eigen lichaamsgewicht dingen als pull ups en push ups eventueel een rugzak met paar bakstenen erin om het zwaarder te maken

Comment

Originally posted by leandero10 View Post
                      Je kan vrijwel alles trainen maar op een gegeven moment loop je denk ik toch vast... Waarom koop je bijv. geen power rack?
                      rugzak met paar bakstenen erin om het te verzwaren andere oefeningen doen misschien een oplossing?

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
                        Ik train ook thuis. Wel met zwaardere gewichten, waarmee ik hetzelfde kan trainen als in de sportschool. Prima te doen.
                        wat voor dingen heb je tot je beschikking? zijn de dingen die ik opnoemde voldoende?

Comment

30 kg voor je barbell is zeker onvoldoende. Je gaat toch geen 30 kg deadliften/squatten? :')
                          Ik doe een gok

Comment

Originally posted by Pren View Post
                            30 kg voor je barbell is zeker onvoldoende. Je gaat toch geen 30 kg deadliften/squatten? :')
                            Hij heeft het niet gehad over een barbell dacht ik, en ook niet over een squatrack. Dus dat gaat hem ook niet worden.

Wat ik zou kopen: powerrack met een bankje en een barbell met iig 100/150 kilo gewichten. Dan kan jij zeker de komende jaren nog bezig zonder extra dingen te kopen.

Comment

Originally posted by Pren View Post
                              barbell en dumbels wou ik gebruiken voor armen en schouders

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X