Vragen mbt anabolen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vragen mbt anabolen.

Hoi iedereen,
    Klopt het dat als je anabolen gaat gebruiken terwijl je natuurlijk nog niet op je top bent, zonder anabolen nog moeilijk massa aanzet?

Ik ben nu 19 ik train al een jaar serieus. Heb wel veel ervaring omdat ik eerder al twee keer ben begonnen met trainen, maar moest stoppen ivm blessure. (heb overigens nog steeds last van elleboog en schouder) aangezien ik lees dat als je een blessure hebt niet moet kuren..?

Anyway, mijn vrienden zijn al lekker bezig met kuren zoals winny, dianabol. Ze gebruiken het allemaal oraal. Maar heb het idee dat ze geen eens weten waar ze mee bezig zijn. Maar het is zo verleidelijk als iedereen om je heen het gebruikt

Kortom;
    -moet je persé op je top zijn om te kuren?
    -Mag je kuren als je een slecht elleboog of schouder hebt?
    -is het wel verstandig om voor je eenentwingtigste te kuren?
    -Hoe schadelijk is het als je een lichte kuur doet zoals anavar?

Sorry voor de eventuele amateur vragen, maar zie door de bomen het bos niet meer.

1 jaar trainen is nog helemaal niks,en btw je bent nog maar 19 dan giert de testo nog door je lijf
    Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

- Neen, wel voldoende kennis hebben over voeding en training en als natty kunnen gainen. ( des te dichter bij je top des te beter ofc )
      - Af te raden
      - Neen
      - Moeilijke vraag é...

Comment

Als ik 21 ben dan giert de testosteron ook nog door me lijf tog?

Comment

Originally posted by michael- View Post
          Ik ben nu 19 ik train al een jaar serieus. Heb wel veel ervaring omdat ik eerder al twee keer ben begonnen met trainen, maar moest stoppen ivm blessure. (heb overigens nog steeds last van elleboog en schouder) aangezien ik lees dat als je een blessure hebt niet moet kuren..?