Vragen mbt anabolen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vragen mbt anabolen.

Hoi iedereen,
    Klopt het dat als je anabolen gaat gebruiken terwijl je natuurlijk nog niet op je top bent, zonder anabolen nog moeilijk massa aanzet?

Ik ben nu 19 ik train al een jaar serieus. Heb wel veel ervaring omdat ik eerder al twee keer ben begonnen met trainen, maar moest stoppen ivm blessure. (heb overigens nog steeds last van elleboog en schouder) aangezien ik lees dat als je een blessure hebt niet moet kuren..?

Anyway, mijn vrienden zijn al lekker bezig met kuren zoals winny, dianabol. Ze gebruiken het allemaal oraal. Maar heb het idee dat ze geen eens weten waar ze mee bezig zijn. Maar het is zo verleidelijk als iedereen om je heen het gebruikt

Kortom;
    -moet je persé op je top zijn om te kuren?
    -Mag je kuren als je een slecht elleboog of schouder hebt?
    -is het wel verstandig om voor je eenentwingtigste te kuren?
    -Hoe schadelijk is het als je een lichte kuur doet zoals anavar?

Sorry voor de eventuele amateur vragen, maar zie door de bomen het bos niet meer.

1 jaar trainen is nog helemaal niks,en btw je bent nog maar 19 dan giert de testo nog door je lijf
    Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

- Neen, wel voldoende kennis hebben over voeding en training en als natty kunnen gainen. ( des te dichter bij je top des te beter ofc )
      - Af te raden
      - Neen
      - Moeilijke vraag é...

Comment

Als ik 21 ben dan giert de testosteron ook nog door me lijf tog?

Comment

Originally posted by michael- View Post
          Ik ben nu 19 ik train al een jaar serieus. Heb wel veel ervaring omdat ik eerder al twee keer ben begonnen met trainen, maar moest stoppen ivm blessure. (heb overigens nog steeds last van elleboog en schouder) aangezien ik lees dat als je een blessure hebt niet moet kuren..?
          Wat die ervaring betreft, als ik jou posts lees dan is het meer dan duidelijk dat jij jezelf ruimschoots overschat.
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

Probeer eerst eens even logisch na te denken en de vragen zelf te beantwoorden
            Ernstig noh!

Comment

Originally posted by Steff_Hens View Post
              - Neen, wel voldoende kennis hebben over voeding en training en als natty kunnen gainen. ( des te dichter bij je top des te beter ofc )
              - Af te raden
              - Neen
              - Moeilijke vraag é...
              Waarom mag je eigenlijk niet kuren als je een blessure hebt?

Comment

het mag best hoor, moet je lekker zelf weten
                Ernstig noh!

Comment

Als ik het zou weten dan zou ik het niet vragen he gab..

Comment

Oke gab, maar ik neem aan dat je wel over een eigen mening beschikt?

Dus wat denk jij dat het antwoord is op de vragen die je stelt?
                    Ernstig noh!

Comment

Omdat je dan niet optimaal kan trainen en dus minder spiergroei zult hebben en dus anabolen gebruikt zonder dat je veel gains kan halen.. oftewel je een risico riskeert terwijl het niet nodig is.

(Nu is bewezen dat je met test sowieso spiermassa aanzet, ook al train je niet, daarbuiten dus)
                      1.68 -- 66-67KG -- 15-16% BF
                      Personal Records: Deadlift 5x160 / 1x175kg -- Full Squat: 3x90kg -- Benchpress: 5x90kg / 1x100kg -- Military Press 3x60kg

Comment

Originally posted by bvds View Post
                        Oke gab, maar ik neem aan dat je wel over een eigen mening beschikt?

Dus wat denk jij dat het antwoord is op de vragen die je stelt?
                        Ik zou denken niet super verstandig.. Maar kan niet uitleggen waarom. Daar probeer ik achter tekomen

Comment

Originally posted by Chrizzlybear View Post
                          Omdat je dan niet optimaal kan trainen en dus minder spiergroei zult hebben en dus anabolen gebruikt zonder dat je veel gains kan halen.. oftewel je een risico riskeert terwijl het niet nodig is.

(Nu is bewezen dat je met test sowieso spiermassa aanzet, ook al train je niet, daarbuiten dus)
                          Als dat de onderliggende reden is dan maakt het niet uit, want ik train nu optimaal ondanks me slechte elleboog.

Comment

Trainen is makkelijk maar de voeding is 60% van al het werk.

Hoe ziet je voedingsschema eruit ?
                            Quitters never win !

Comment

Originally posted by Dion079 View Post
                              Trainen is makkelijk maar de voeding is 60% van al het werk.

Hoe ziet je voedingsschema eruit ?
                              Trainen is makkelijk?
                              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                              - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X