Trainingsrack

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trainingsrack

Wat zou het ideale trainingrack zijn volgens jullie?

Medio volgend jaar wil ik er een gaan bouwen,en dan voor een zeer nette prijs aan gaan bieden op Bodynet.

Ik probeer lang deze weg een zeer degelijk rack aan te bieden, met de opties die het meest gebruikt worden.Zoals chin up bar, aflegsteunen, aflegbars.

Degelijk 3mm dikke kokers van minimaal 60mm.
    Alle buizen worden gelased, dus hoekverbindingen die zuiver passen,dus eenvoudig met enkele bouten in elkaar en uit elkaar zijn te halen.

Ik wil als optie up en lower pulley aanbieden,
    Maar als jullie ideen hebben om het rack nog beter naar ieders wensen te krijgen,dan wil ik dat graag weten.

Er staat nog niets op tekening, dus er is veel mogelijk.

Groet Willem.
    hard as ####

Ik las trainingscrack, ik dacht wat krijgen we nou

Maar je moet er idd zoveel mogelijk oefeningen mee kunnen, het geheel moet zo sterk mogelijk en zo stevig mogelijk zijn, met zo min mogelijk gewicht (transportkosten) en zo min mogelijk arbeidsuren (voor de kosten)

Comment

Benchen
      squatten
      chin up/pull up
      dippen

*eventueel 2 halterstangetjes waarop je de dumbell kan leggen wanneer het te zwaar is deze vanaf de grond omhoog te tillen, denk aan dumbbell bench press met 30 kg dumbbells: best lastig om die goed te krijgen.

Comment

Ben ik met je eens,maar een degelijk rack is door de dikkere kokers toch aardig zwaar.
        Dus ophalen zou beter zijn ( of bezorgen)
        hard as ####

Comment

Ik heb voor mezelf ook een soort multi-rack gebouwd en steeds verder uitgebreid. Na dit onmundig drukke blok op school ga ik er ook meer maken en op martkplaats zetten.

Kan er in squatten, benchen(verstelbare bench), chin/pull ups en een pulley achterin. Schijfopname, alles in een. Vanneweek bezig geweest dipsteunen te maken maar moet daarvoor nog wat steuntjes lassen dan is hij compleet
          "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

powercage.nl die maken imo erg goede dingen .

Als ik het eerder had geweten had ik mijn rack daar gekocht
            You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

20140222_085151.jpg

Als het goed is wordt er hier een foto weergegeven van mijn eerste project
              Een crosstrainingsstation van 4 meter hoog en 3 meter lang.

Geheel demontabel.

In opdracht van een sportschool in sliedrecht.
              Last edited by chipie36; 24-02-2014, 22:54.
              hard as ####

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X