Schema Discipline

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Gus View Post
    Soms lijkt het inderdaad een obsessie
    Vaak is het een obsessie
    As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
    Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
    Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Obsessie staat progessie soms in de weg.

Sinds ik gestopt ben met alles tot op de gram af te wegen,gestopt ben met whey shakes en gestopt ben met creatine ben ik echt niet achteruit gegaan.
      Integendeel,mijn gewicht stijgt toch weer langzaam maar mijn vetpercentage niet.
      Ook ben ik mijn trainingen iets anders in gaan delen zodat ik met nog meer plezier ga trainen.

Ik wil het tenslotte nog tientallen jaren doen en de meesten die heel obsessief zijn,stoppen vaak abrubt.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by 3XL View Post
        Ik was zelfs zo ver dat ik kalkoenfiletjes in een Rorschach test zag (4real )
        Ha ha haaaa ... Ik ben benieuwd naar wat andere bodybuilders zien. Meestal ziet men vleermuizen of vogels.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

Je ziet wat er in je onderbewustzijn speelt, en bij mij was dat toen obsessief gedrag mbt eten en trainen.

In die periode ging ik ook minstens twee keer per dag naar de sportschool en als ik s 'avonds niet in slaap kon komen ging ik nog even squaten oid (woonde vlak bij de sportschool en had een sleutel)
          As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
          Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
          Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Denk dat al gauw 75% een schema voor voeding heeft maar het toch niet aan houdt.
            Het is te duur, of men zit op school of woont bij ouders en kan dus allemaal niet......

Ik heb geen schema's, eet per periode wat ik nodig heb naar doelstelling voor die periode.
            Trainingen zijn ook puur op wat nodig is voor die periode en doelen. Maar zit verder bar weinig variatie in.
            Maakt mij ook geen ruk uit of de spier in contractie gaat van oefening A of oefening B als er maar hard gewerkt wordt en akelige contracties zijn.
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X