Creatine Ethyl Esther (te koop)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ouderwetse hand koffiemolen gebruiken, werkt prima.

Comment

wat een gezeur om niks,wees is een beetje creativer
      heb van die grote tabletten glucosamine en aminocabs gewoon ogen dicht en doorslikken
      Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Pffff..... Moeite met een pilletje, kom op zeg!
        Ik gooi er 's morgens 7 tegelijk in m'n mik van behoorlijke afmeting en die gaan ook gewoon in 1 keer naar binnen en dan zou 1 pil een probleem zijn?

Comment

tja verschil moet er zijn.

Comment

Lekker negatief sommige mensen. ER zijn zat mensen die moeite hebben met pillen slikken hoor..

Hij wil gewoon van die pillen af omdat HIJ ze niet wegkrijgt. Moeite met de prijs, doe een bod zou ik zeggen

Comment

Originally posted by aapieannie View Post
              Lekker negatief sommige mensen. ER zijn zat mensen die moeite hebben met pillen slikken hoor..

Hij wil gewoon van die pillen af omdat HIJ ze niet wegkrijgt. Moeite met de prijs, doe een bod zou ik zeggen
              Probleem is dat het om creatine ethyl ester gaat. Dat is een inferieur product vergeleken met monohydraat, terwijl het ook nog eens duurder is.
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

Nog groter probleem is: dat het helemaal niet 4x zo duur hoeft te zijn dan de monohydraat. Het is gewoon duurder omdat ze dat kunnen, niet omdat de stoffen duurder zijn.
                Ik denk dat er bij de tabs gebruik is gemaakt van een filmomhulde versie om het zgn aan een ester te binden.
                Mijn vermoeden is dat het gewoon doordat het filmomhuld is dat het langzamer vrijkomt en er helemaal geen verestering heeft plaatsgevonden bij de fabrikage van het product.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X