help!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• help!

hey iedereen,
    Beetje akward dit.. maar sinds ik zoveel eet, zitten me darmen steeds verstopt. Nu is het zo erg dat ik in 2 dagen geen eens een 'grote boodschap' heb gedaan. Me hele buik is opgezwollen. Ik eet als ontbijt havermout,rozijnen,banaan en 2 ei. Verder eet ik 2 x bruin brood met kipfilet, 2x bruine rijst met tonijn, avond eten meestal aardappels met vlees en groente en voor het slapen kwark en noten. Als tussendoortje neem ik een stuk fruit en noten. Bij elke maaltijd en tussen door drink ik glazen water.

Weet iemand wat ik moet doen?

Drink minimaal 3 liter water per dag... N paar glazen doet geen wonderen.

Comment

veel meer drinken lijkt me (minimaal 2 liter per dag) en als het niet helpt bij je ontbijt een groot glas roosvicee laxo nemen. overigens lijkt je ontbijt wel vol "stoppers" te zitten (havermout, rozijnen en banaan) maar daar hebben andere hier meer verstand van denk ik :-)

Comment

Originally posted by Kluis View Post
        veel meer drinken lijkt me (minimaal 2 liter per dag) en als het niet helpt bij je ontbijt een groot glas roosvicee laxo nemen. overigens lijkt je ontbijt wel vol "stoppers" te zitten (havermout, rozijnen en banaan) maar daar hebben andere hier meer verstand van denk ik :-)
        Ik drink meer dan 2 l water per dag. Volgens mij heb je gelijk over mn ontbijt.. Heb de banaan met pijn in hart weg gelaten. Maar havermout is toch geen stopper?

Comment

2 lepels olijfolie/lijnzaad olie per dag doet wonderen iifym
          Gelijk ook je goede vetten binnen.
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

4 bakken koffie bij het ontbijt (dead srs)

Comment

Oke fellas, roosvicee en 2 lepels olijf olie... Dat ga ik eff proberen thanx!

Comment

Originally posted by aktito View Post
                4 bakken koffie bij het ontbijt (dead srs)
                Op internet lees ik dat koffie voor verstopping kan zorgen. Ik dacht zelf ook dat koffie je maag en darmen stimuleert..

Comment

Koffie en n pluk tabak in m'n bek 's ochtends en voor ik 't weet moet ik de wc opzoeken
                  "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Dubbele espresso doet het bij mij altijd goed, voor de laatste slok merk ik dat ik kan gaan zitten met mijn krantje.
                    Schijnt met een sigaretje helemaal erg te zijn, maar hier doe ik niet aan.
                    Calisthenics / Street workout

Comment

ben voor hetzelfde probleem bij de dokter geweest vorige week, bleek te weinig vezels te eten, omdat je meer eet heb je in verhouding meer vezels nodig dan de gemiddelde eter. Meer vezels eten, 's ochtends na opstaan lauw glas water met citroensap , en indien je er zin in hebt 's morgens hardlopen helpt ook. Zoals knulletje al aangaf meer water drinken ook idd. Trouwens, er is niks akwards aan darmklachten kerel.
                      ''Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about dancing in the f*ing rain.'' - Greg Plitt.

Comment

bedankt voor alle tips, i appreciate it!

Comment

kan je nou helemaal niks zelf verzinnen michael
                          bij de ene post kan je niet schijten en bij de andere groei je niet
                          je komt er geloofwaardig over ...... not
                          Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X