Ik kom er niet uit!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik kom er niet uit!

Sinds 1,5 maand kom ik niks meer aan. Nou heeft iedereen wel eens een dipje volgens mij. Maar ik voel me ook steeds zwakker worden, zowel in het dagelijkse leven als in de gym. Ik hou me ook gewoon aan me deload weekjes. Maar nu lees ik dat je intensiteit, volume etc moet combineren..
    Ik heb eigenlijk altijd 3 x 8/13 aangehouden. Per workout zit ik onder de 20 sets.

Kom er effe niet meer uit met al die methodes. En ik lees overal weer iets anders.. Maar het punt is dat ik niet meer groei en ik voel me tering moe heletijd. Mn voedingschema is overigens perfect afgestemd.

Originally posted by michael- View Post
    Sinds 1,5 maand kom ik niks meer aan. Nou heeft iedereen wel eens een dipje volgens mij. Maar ik voel me ook steeds zwakker worden, zowel in het dagelijkse leven als in de gym. Ik hou me ook gewoon aan me deload weekjes. Maar nu lees ik dat je intensiteit, volume etc moet combineren..
    Ik heb eigenlijk altijd 3 x 8/13 aangehouden. Per workout zit ik onder de 20 sets.

Kom er effe niet meer uit met al die methodes. En ik lees overal weer iets anders.. Maar het punt is dat ik niet meer groei en ik voel me tering moe heletijd. Mn voedingschema is overigens perfect afgestemd.
    Post je voedingsschema en trainingsschema dan even?
    Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Ik kan geen excel bestanden uploaden, ik zal het even kopieren

Comment

ma borst triceps
        di
        wo
        do benen rug
        vr schouders triceps
        za
        zo rug biceps

Rug bicep

Lat pulldowns
        cable rows(close grip)
        Bench dublell row

bicep dumbell curl
        cable bicep curl

Borst

flat Dumbell press
        decline cable flys
        incline bench press
        tricep pushdown
        cable Skull-chrushers

Benen

Deadlifts 4x5/8
        Front squads 3x15
        hamstrings (op machine)
        lat pulldowns
        small grip cable rows

Schouders triceps

shouder dumbell press
        reverse cable fly (Appart)
        Rope face rows

cable skull chrusher
        dips

Alles 8/12 reps en 3 sets(beetje op gevoel)
        Last edited by michael-; 04-12-2013, 20:52.

Comment

he handig!
          en overzichtelijk
          enzo

Comment

Originally posted by diasog View Post
            he handig!
            en overzichtelijk
            enzo
            ik kan geen excel uploaden

Comment

omdat?

Comment

Geen idee, krijg dan een foutmelding?

Comment

heb je waarschijnlijk .xlsx en moet je dit even .xls maken

Comment

Originally posted by Jaapje View Post
                    heb je waarschijnlijk .xlsx en moet je dit even .xls maken
                    Lukt nog steeds niet.. ligt wss aan me computer

Comment

heeft iemand tips?

Comment

Originally posted by michael- View Post
                        Sinds 1,5 maand kom ik niks meer aan.

En ik lees overal weer iets anders..

Mn voedingschema is overigens perfect afgestemd.

Michael (cedric 2?) wat je hierboven allemaal zegt spreek elkaar erg tegen.
                        Als jij moe bent en niet groeit moet je naar je eten gaan kijken,want perfect afgestemd bestaat helemaal niet. Je kan in de buurt komen,maar je zal toch steeds moeten evalueren.

Je moet ook niet zoveel lezen ,maar gewoon eens 6 maanden aan 1 stuk iets gaan doen en noteren wat er gebeurd en daar je conclusie aan verbinden.

Wat ik bij veel " nieuwe" mensen op dit forum mis is "wat denkt je zelf en wat heb je allemaal al geprobeerd?"
                        Ik hoor alleen maar " ik lees dit en pietje zegt dat,maar een tijd proberen ho maar.
                        Je moet je lichaam leren kennen en daar vandaan gaan werken en niet meer tijd in lezen steken dan in je eigen kennis vergroten van je eigen lichaam.

Je pakt een basis voedings en trainings schema en naar gelang de resultaten die jij haalt ga je het aanpassen.

Groei je niet? Dan eet je te weinig
                        Wat je te vet? Dan eet je teveel
                        Benje continue moe? Dan zit er misschien in je voedingskeuze niet goed?

Maar nogmaals,wat is jouw idee over hetp lan van aanpak enwat heb je al gedaan?
                        Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Maak even een print screen van je voedingsschema dan.

Als jij je niet alleen tijdens het trainen maar ook in het dagelijks leven zwak voelt gaat mijn eerste gedachte toch echt uit naar de voeding.

Of Pfeiffer ofzo..( er kunnen natuurlijk nog heel veel meer dingen een rol spelen.

Wat bedoel je verder met ik houd me aan mn deload weekjes?
                          Ernstig noh!

Comment

Originally posted by bvds View Post
                            Maak even een print screen van je voedingsschema dan.

Als jij je niet alleen tijdens het trainen maar ook in het dagelijks leven zwak voelt gaat mijn eerste gedachte toch echt uit naar de voeding.

Of Pfeiffer ofzo..( er kunnen natuurlijk nog heel veel meer dingen een rol spelen.

Wat bedoel je verder met ik houd me aan mn deload weekjes?
                            Ik hou om de 8/12 weken een deload week, of ik stop een week helemaal met trainen.
                            Zal even mn voedingschema kopieren. Maar ik heb het gevoel dat mijn trainingschema niet goed is. Wel qua oefeningen, maar niet qua reps en sets.. Heb net ook een tekst gepost waarin staat dat langdurige trainen met 'hoog volume' kan leiden tot vermoeidheid en blessures, en uiteidelijk gewichtsverlies. En ik weet dat ik niet alles zomaar moet aannemen op internet, maar ik herken dit wel een beetje.

Comment

Dead lift en bor er sws in doen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X